دکتر زنده دل: معرفی برند معتبر دانشگاه از طریق روابط عمومی امکان پذیر است
همزمان با گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی و معرفی دستاوردهای روابط عمومی دانشگاه، رئیس بیمارستان رازی، دستاوردهای روابط عمومی را موجب شکوفایی و معرفی بهتر دانشگاه دانست.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر ابوالفضل زنده دل، رئیس بیمارستان رازی، درحاشیه نمایشگاه روز روابط عمومی که 27 اردیبهشت در طبقه نهم ستاد مرکزی برگزار شد، گفت: دستاوردهای روابط عمومی که در روزهای آینده به صورت کامل عملیاتی می شود، بسیار ارزنده هستند و می تواند موجب شکوفایی و پیشرفت هرچه بیشتر روابط عمومی در معرفی دانشگاه علوم پزشکی تهران باشد.
وی دانشگاه علوم پزشکی تهران را یکی از برندهای معتبر دانشگاهی در خاورمیانه خواند و گفت: همه فعالیت های آموزشی، پژوهشی و درمانی دانشگاه وقتی می تواند نمود خوبی داشته باشد که به صورت جامع در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی معرفی شود.
دکتر زنده دل، بیمارستان رازی را یکی از مراکز پر مراجعه و قطب علمی بیماری های پوست عنوان کرد و گفت: با توجه به رسالتی که این بیمارستان در حوزه خدمت رسانی، حفظ مرجعیت علمی در حوزه پوست و هم توسعه دستاوردهای پژوهشی دارد، روابط عمومی می تواند در معرفی هر سه جنبه بسیار کمک کننده باشد.
نظر دهید