برگزاری سومین کارگاه از مرحله اول مدرسه کسب و کار تامزآپ با عنوان "نحوه تدوین طرح کسب و کار"
سومین کارگاه از مجموعه کارگاه های مدرسه تابستانی کسب و کار تامزاپ با عنوان " نحوه تدوین طرح کسب و کار" 13 شهریور 1401 در سالن اجتماعات ساختمان آزمایشگاه جامع تحقیقات برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت تحقیقات و فناوری، سومین کارگاه از مجموعه کارگاههای مدرسه تابستانی کسب و کار تامزاپ با عنوان «نحوه تدوین طرح کسب و کار» به مدت ۵ساعت با حضور ۲۳ نفر از، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران روز ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ در سالن اجتماعات ساختمان آزمایشگاه جامع تحقیقات برگزار شد.
در این کارگاه مهندس محمد حسین ربیعی، مدیرعامل شتابدهنده تخصصی سکو، به ارائه موضوعاتی از قبیل: ضرورت و نحوه تدوین طرح کسب و کار، استفاده از ابزار بوم ناب و بوم مدل کسب و کار در تهیه طرح کسب و کار، شناسایی مسئله/مشکل problem
بخش مشتریان Customer Segment
راه حل Solution
ارتباط با مشتریان Customer Relation
کانالهای دسترسی به مشتریChannels
ارزش پیشنهادی Value Proposition
مزیت رقابتی مطلق (مزیت انحصاری) Unfair advantage
منابع کلیدی Key Resources
فعالیتهای کلیدی Key Activities
سنجههای کلیدی (شاخص های کلیدی) Key Metrics
شرکای کلیدی Key Partners
ساختار هزینه ها Cost Structure
جریان درآمدی Revenue Stream
پرداخت.
نظر دهید