کمیته مدیریت تصویر و شهرت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران
دکتر ترابی: ایجاد فرم و شکل جذاب و تولید محتوای سناریو محور، عامل مؤثر در جذب مخاطب است
در کمیته مدیریت تصویر و شهرت درخصوص ایجاد فرم و شکل خوشایند و همچنین تولید محتوا و مضمون مناسب بحث و تبادل نظر شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، مدیریت تصویر و شهرت یکی از برنامههای ششگانه روابط عمومی دانشگاه است که برای پیشبرد آن سهشنبه هر هفته نشستی با حضور مسئولان روابط عمومی واحدها برگزار میشود. در نشست پیش درخصوص نمادها و نشانهای دانشگاه و در نشست 17 خرداد درخصوص فرم و شکل و محتوای تولیدشده بحث و تبادل و نظر شد.
ابتدا اعضای کمیته، درخصوص اقدامات انجامشده و قابل انجام در حوزه مدیریت تصویر و شهرت در واحد خود توضیح دادند.
سپس دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه، اهمیت فرم و شکل و محتوای تولیدشده را تشریح کرد و گفت: در تولیدات روابط عمومی باید از فرم و شکل، محتوا و مضمون مناسب استفاده کنیم که بتوانیم مخاطب را تحت تأثیر قرار دهیم، اگر هریک از این دو جذاب و غنی نباشد مخاطب خود را از دست میدهیم.
دکتر ترابی با اشاره به هرم پویایی برند شامل (حضور، ارتباط، عملکرد، مزیت و وفاداری) گفت: پیش از رسیدن به مرحله حضور و برقراری ارتباط، باید درباره فرم و شکل، محتوا و مضمون این حضور فکر کنیم و بهترین این دو را باهم تطبیق دهیم تا اثربخشترین حضور را به منصه ظهور برسانیم.
مدیر روابط عمومی دانشگاه بابیان اینکه فرم و شکل و محتوا هریک تکنیک خاص خود را دارد و باید براساس سناریو از پیش تعیینشده تولید شود گفت: حضورمان در مراسم مختلف باید واجد سناریو باشد تا مقصود موردنظرمان حاصل شود.
دکتر ترابی بابیان اینکه برگزاری مراسم و جانمایی مناسب نمادها و نشان دانشگاه، یکی از فعالیتهای حوزه مدیریت تصویر و شهرت است و بخش دیگر آن به اصلاح فرآیندها بازمیگردد که از طریق برنامه یک دقیقه با مسئولین درحال پیگیری آن هستیم؛ از اعضای جلسه خواست برای هفته آینده، درخصوص فرم و شکل dress code و جانمایی ایده آل نمادها و نشانهای دانشگاه در مراکز و همچنین طراحی سناریو برگزاری مراسم و تقویت حس مثبت در محیط، مطالعه و پیشنهادهای خود را ارائه دهند.
نظر دهید