برگزاری اولین جلسه هسته مرکزی مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشکده پیراپزشکی در سال 1395
در جلسه هسته مرکزی مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشکده پیراپزشکی بر برگزاری کارگاههای توانمندسازی درزمینهٔ اخلاق حرفهای در هر رشته،کارگاههای مداوم روشهای جستجو و تحقیق و بررسی طرح منتورینگ تاکید شد.
گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی، اولین جلسه هسته مرکزی EDO این دانشکده با حضور اعضای حقیقی و حقوقی چهارشنبه 25 فروردین 95 در سالن اجتماعات برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر شاهمرادی مسئول EDO دانشکده ضمن خوشامدگویی به حاضرین، بر برگزاری کارگاههای توانمندسازی درزمینهٔ اخلاق حرفهای در هر رشته برای دانشجویان تأکید کرد و گفت: برخی از گروههای آموزشی میتوانند بهصورت مشترک این کارگاه را برگزار کنند.
بارگذاری فایل مربوط به تدریس توسط همگنان نیز توسط "لطفی" در سایت دانشکده در قسمت آموزش از مصوبات در این خصوص بود.
در ادامه فاطمه لطفی کارشناس دفتر EDO دانشکده به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص بهروزرسانی اطلاعات وبسایت پرداخت.
دکتر امید خدا، سرپرست اجرایی حیطه توانمندسازی مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشکده نیز در خصوص تأمین مالی برای برگزاری برخی کارگاهها که نیاز به فعالیتهای عملی دارد مطالبی را عنوان کرد.
دکتر چنگیزی معاون آموزشی دانشکده به پیگیری برای برگزاری کارگاههای مداوم روشهای جستجو و تحقیق تأکید کرد.
استفاده از دانشجویان توانمند زیر نظر اعضای هیات علمی برای آموزش دانشجویان دیگر از راهکارهای ارائهشده توسط دکتر زارع بود.
دکتر موسوی سرپرست اجرایی حیطه برنامهریزی آموزشی مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشکده نیز بر لزوم برگزاری کارگاههای روش تحقیق برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی تاکید کرد.
در ادامه دکتر آزاده، سرپرست اجرایی حیطه آموزش مجازی مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشکده از تمایل برخی از اعضای هیئتعلمی برای ارائه مجازی سرفصل دروس خبر داد و معرفی رسمی خود به گروههای آموزشی بهمنظور آشناسازی بیشتر اعضا با مجازیسازی سرفصل درسها را مؤثر دانست.
دکتر عرفانی سرپرست اجرایی حیطه دانشجویی مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشکده از برگزاری جلسه با نمایندگان دانشجویان در هفته آینده خبر داد.
در این جلسه دو نفر از دانشجویان به ارائه طرحی با عنوان منتورینگ که هدف آن ارتقا سطح علمی دانشجویان با تیمی متشکل از اساتید مشاورین، دانشجویان و ارزیابان طرح بوده و ساختار این طرح آموزش همیاری و آگاهی دانشجویان بدو ورود هر رشته به کمک سایر دانشجویان ترم آخر همان رشته با نظارت اساتید و اعضای هیئتعلمی است، پرداختند./ق
نظر دهید