سی و ششمین جلسه هیئت رئیسه مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در سال ۱۴۰۲
در نشست این هفته هیئت رئیسه مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، در خصوص وضعیت شاخص های ارزیابی صیانت از حقوق شهروندی در نظام اداری بیمارستان ها و مراکز درمانی بحث و تبادل نظر شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، سی و ششمین نشست اعضای هئیت رئیسه این مرکز دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ با حضور رئیس مجتمع، معاونان درمان، پشتیبانی، امور دانشگاهی و سایر اعضا در سالن شورای ریاست برگزار شد.
در ابتدا قلی نژاد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: امیدوارم بتوانیم از شیوه رفتاری امامان بزرگوار و الگوبرداری کنیم و رفتار آنها را سرلوحه زندگیمان قرار دهیم، همانگونه که امام حسین (ع) میفرماید: نیاز مردم به شما یک نعمت است و نباید شما از این نعمت خسته شوید و ما باید نیاز بیماران مراجعه کننده به این مرکز درمانی را به عنوان یک نعمت در نظر بگیریم و همه تلاشمان را داشته باشیم تا نیاز بیمار رفع شود.
در ادامه مسئول واحد حقوق گیرندگان خدمت مجتمع گزارشی در خصوص وضعیت شاخصهای ارزیابی صیانت از حقوق شهروندی در نظام اداری بیمارستانها و مراکز درمانی ارائه کرد.
وی افزود: مجموعه شاخصها و عملکرد دستگاههای اجرایی در زمینه شاخصهای ارزیابی صیانت از حقوق شهروندی حدود ۸ شاخص، ۳۱ زیر شاخص و ۱۵۰ بند است که باید موارد آن در دستور کار قرار گیرد.
دکتر اینانلو رئیس مجتمع ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با اشاره به شاخصهای ارزیابی صیانت از حقوق شهروندی گفت: خوشبختانه مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) با توجه به پایش هرسال دانشگاه در زمینه شاخصهای ارزیابی صیانت از حقوق شهروندی رتبه خوبی را کسب کرده است اما چالشهاییهم وجود دارد که امیدواریم با بازدیدها و بررسیهای مستمر این چالشها هر چه سریعتر مرتفع شود.
وی افزود: لازم است پروتکلی در راستای آموزش گروههای هدف بویژه کارکنان جدید تدوین شود.
رئیس مجتمع ضمن تعامل و مشارکت همه واحدها در برگزاری مراسمهای فرهنگی در مجتمع گفت: تمام مراسمهای حوزه فرهنگی مجتمع باید با نظارت معاونت فرهنگی صورت پذیرد و همه واحدها در جهت برگزاری باشکوهتر مراسمها مشارکت و همکاریهای لازم را داشته باشند.
دکتر سورکی معاون پشتیبانی مجتمع ضمن تاکید بر ارائه گزارش های لازم در خصوص چالشها و انتقادهای مطرح شده بیماران به واحد حقوق گیرندگان خدمت گفت: باید مسائل در اسرع وقت به صورت مکتوب گزارش و پیگیری لازم وتدابیری در این خصوص اندیشیده شود.
وی افزود: با توجه به شناختی که در زمینه سنجههای صیانت از حقوق شهروندی وجود دارد انتظار میرود بازدیدهای مستمری صورت پذیرد و مسائل بر اساس اولویت مطرح و مورد پیگیری قرار گیرد تا به همان هدف نهایی که همانا ارائه خدمات مطلوب به بیماران است محقق شود.
معاون پشتیبانی مجتمع با اشاره به ایجاد فرهنگ سازمانی در بین کارکنان گفت: به منظور ارتقای فرهنگ سازمانی بهتر است در این زمینه کلاسهای آموزشی متنوعی برای کارکنان مختلف در نظر گرفته شود.
در این جلسه، دکتر سید حسن اینانلو رئیس مجتمع، دکتر محمدعلی سورکی معاون پشتیبانی، دکتر محمد طاهر معاون درمان، دکتر سید علی مومنی معاون امور دانشگاهی، دکتر علیرضا کاظمینی رئیس بیمارستان امام خمینی (ره)، دکتر زهرا پناهی رئیس بیمارستان ولی عصر (عج)، دکتر رضا ارشادی سرپرست بیمارستان حضرت مهدی (عج)، دکتر امیر نداف مدیر امور آموزشی و دانشجویی مجتمع، طاهره زرعی چیان مدیر پرستاری، شهره بیات سرپرست روابط عمومی، امیر رجبی رئیس دفتر ریاست، احد اکرمی مدیر خدمات پشتیبانی و علی قلی نژاد مسئول واحد حقوق گیرندگان خدمت مجتمع به عنوان مهمان ویژه این نشست حضور داشتند.
ارسال به دوستان