نشست کمیته مدیریت شهرت و تصویر

دکتر ترابی: معرفی مزیت‌های ویژه هریک از مراکز، فرصتی برای تمرکز بر موضوعات جدید موردنیاز جامعه است

در نشست کمیته مدیریت شهرت و تصویر گزارشی از تولید محتوای پنجشنبه‌های اسمانی ارائه و پاسخ پرسش‌های مربوط به مزیت‌ها و خدمات شهیر مراکز زیرمجموعه پژوهشکده علوم دندانپزشکی بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست 18 مرداد 1401 کمیته مدیریت شهرت و تصویر، دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه، پس از شنیدن گزارش پنجشنبه‌های اسمانی گفت: اساتید بازنشسته سرمایه های دانشگاه هستند و انعکاس اندیشه و نظرات ارزشمند آنان در رابطه با احساسشان نسبت به دانشگاه، توصیه‌هایی که به دانشجویان در برخورد با سختی‌ها و مشکلات و نحوه برخورد با بیمار دارند و همچنین در زمینه مسئولیت اجتماعی و فعالیت‌هایی که خارج از حوزه پزشکی داشتند را امیدآفرین دانست و افزود آگاهی بخشی از شرایط عمومی اساتید موفق باوجود مشکلات زمان خود، می تواند الگوی مناسبی برای  دانشجویان  پرتلاش باشد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه با تأکید براینکه تصویر سازی از دستاورد های دانشگاه گفت: این دانشگاه پیشینه حدود ۱۷۱ساله دارد و وقتی تصویر مقاطع زمانی را ارایه می نماییم باید همه جوانب آن را در نظر بگیریم.
در ابتدای نشست، مهدی گلپایگانی سردبیر سایت روابط عمومی گزارشی از تولید محتوای پنجشنبه‌های آسمانی ارائه کرد و گفت: انتشار پنجشنبه‌های اسمانی از 30 دی 1400 با یادمان زنده‌یاد دکتر شفیعی آغازشده و تاکنون در 19 نسخه یاد اساتید درگذشته، گرامی داشته شده است.
سپس مرضیه رشیدی مسئول روابط عمومی پژوهشکده علوم دندانپزشکی پاسخ سوالات مربوط به معرفی مزیت‌ها و  خدمات شهیر هریک از مراکز زیرمجموعه این پژوهشکده تشریح کرد و اعضای کمیته نسبت به پاسخ‌های مطرح‌شده اعلام نظر کردند.

سمیرا  کرمی
تهیه کننده:

سمیرا کرمی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب