رئیس بیمارستان شریعتی در دیدار با روسای بخشهای بیمارستان شریعتی درباره بازدیدهای اعتباربخشی کیفیت ارائه خدمات در بیمارستان را عالی دانست
دکتر احمدرضا جمشیدی در جلسهای با روسای بخشهای بیمارستان شریعتی درباره استانداردهای اعتباربخشی صحبت کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، این جلسه دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ در سالن دکتر باستان حق بیمارستان شریعتی برگزار شد. دکتر جمشیدی این جلسه را با یادی از مرحوم استاد کمال هدایت آغاز و در ادامه درباره برنامههای اعتبار بخشی بیمارستان صحبت کرد. وی همچنین از همکاری تمامی پزشکان وپرستاران و کارکنان اورژانس بیمارستان قدر دانی کرد و گفت: از تمامی همکاران اورژانس تشکر میکنم که در تمامی تعطیلات نوروزی به طور منظم خدمت رسانی میکردند به طوری که در بازدیدهای انجام شده اورژانس بیمارستان شریعتی نمونه شده است و در گزارش هفته گذشته هم دکتر قناعتی برای این که نظم اورژانس بیمارستان شریعتی بهترین بوده، قدر دانی کردند.
دکتر جمشیدی اعتبار بخشی را همان ارئه خدمات با کیفیت به مردم دانست و گفت: حقیقت این است که سطح کیفیت خدمات این بیمارستان عالی است و ما باید بتوانیم در اعتبار بخشی به حقمان دست پیدا کنیم.
در ادامه دکتر طلسچیان رئیس واحد بهبود کیفیت بیمارستان شریعتی درباره استانداردهای اعتباربخشی کتاب پنجم صحبت کرد و گفت: اهمیت مشارکت پزشکان در اعتبار بخشی غیرقابل انکار است. وی شاخص بیمار محور بودن را شاخص مهمی در ارزیابی دانست و درباره سنجههای مربوط به آن توضیح داد.
در ادامه روسای بخشهای بیمارستان شریعتی درباره برخی مسائل و برنامهها برای ارتقای استانداردهای اعتباربخشی صحبت کردند.
نظر دهید