• تاریخ انتشار : 1400/01/30 - 16:41
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 583
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

نشست خودارزیابی عملکرد روابط عمومی معاونت‌ها و دیگر واحدهای زیرمجموعه دانشگاه

دکتر ترابی: نزدیکی نگرش‌ها و دستیابی به ارزش‌های مشترک محور خودارزیابی عملکرد روابط عمومی است

در نشست خودارزیابی عملکرد روابط عمومی معاونت‌ها و سایر واحدهای زیرمجموعه دانشگاه، چک‌لیست ارزیابی عملکرد روابط عمومی معاونت‌ها و سایر واحدهای زیرمجموعه دانشگاه موردبحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در این نشست که 30 فروردین 1400 در سالن  G6ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد، دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه، با تبریک ایام ماه مبارک رمضان،  هدف از برگزاری این نشست را نزدیکی نگرش‌ها و دستیابی به ارزش‌های مشترک در مجموعه فعالیت‌های روابط عمومی دانشگاه دانست و گفت: دامنه و گستره فعالیت‌های روابط عمومی به‌گونه‌ای است که شاید تاکنون آن‌طور که باید، به ابعاد مختلف آن پرداخته نشده و به همین منظور چک‌لیستی تهیه‌شده، که با کمک آن بتوانیم به‌صورت مقدماتی به این گستره بپردازیم و توجه‌ها را به آن جلب کنیم.
دکتر ترابی بابیان اینکه مهم‌ترین کار روابط عمومی در وهله نخست مدیریت تصویر برای مخاطبان است افزود: نحوه برگزاری مراسم‌، نوع چینش مبلمان اداری، نوع چینش اطلاعیه‌ها و توالی انجام کار برای خدمت به ارباب‌رجوع، مصداقی از تصویرسازی است. ازاین‌رو تمامی گزینه‌های این چک‌لیست به‌گونه‌ای تدوین‌شده که به تصویری که از هر مجموعه در ذهن مخاطب ایجاد می‌شود؛ کمک کند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه، با تأکید بر اینکه ما باید بتوانیم در شأن هویت بی نظیر و قدمت ارزشمند دانشگاه علوم پزشکی تهران، برنامه‌ریزی و کار را توسعه دهیم افزود: محورهای این چک‌لیست، اقدام اولیه‌ای است برای اینکه عظمت فعالیت‌های دانشگاه، نظام‌مند شود و این اولین نسخه است که به‌تدریج گستردگی آن بیشتر می‌شود.
دکتر ترابی با اشاره به دیگر اقدامات روابط عمومی در راستای مدیریت تصویر افزود: در اولین نسخه خودارزیابی سعی شده به اهمیت موضوع پرداخته شود و در کنار آن کارهای جانبی دیگری درحال انجام است. به‌تازگی نامه‌ای را به واحدها ارسال کردیم که هر نوع نشان و یا تندیسی که طراحی کرده‌اند؛ به روابط عمومی ارسال کنند تا سازمان‌دهی و شناسنامه‌دار شود. فردی که نشان دانشگاه را دریافت می‌کند بخشی از هویت دانشگاه به او داده می‌شود و باید این نشان برای او و مخاطبانشان دارای ارزش باشد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه در تکمیل این بخش از سخنان خود با تأکید براینکه هر تندیس یا نشانی که به هر دلیلی به افراد اهدا می‌شود باید به تصویب برسد افزود: برای نشان‌ها و تندیس‌ها، شناسنامه صادر و بارکد تولید و نصب می‌شود که پس از اهدا، با قرار گرفتن دوربین موبایل به روی بارکد، به سایت دانشگاه متصل و اطلاعات مربوطه که این نشان یا تندیس به چه مناسبت و در چه تاریخی و به چه کسی اهداشده، نمایش داده شود.
دکتر ترابی بابیان اینکه حرمت هر مکانی به متولیان آن بستگی دارد افزود: اگر این مسائل را جدی بگیریم آن‌وقت می‌توانیم عظمت فعالیت‌های دانشگاه را به‌خوبی معرفی کنیم. مجموعه فعالیت‌هایی که این عظمت را گسترش می‌دهد مکملی است برای ارتقا ارزش‌ها، لذا از شما می‌خواهم این چک‌لیست را جدی بگیرد.
مدیر روابط عمومی در پایان سخنان خود افزود: همه واحدهای دانشگاه اعم از معاونت‌ها و دیگر مراکز زیرمجموعه، متعلق به خانواده دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند و باید نماد اتحاد و یکپارچگی باشند و این چک‌لیست می‌خواهد زمینه و مقدمه این اتحاد را به نمایش بگذارد.
توضیح اینکه، این نشست به‌طور جداگانه برای مسئولان روابط عمومی بیمارستان‌ها و دانشکده‌ها نیز برگزارشده است.


  • گروه خبری : ستاد مرکزی روابط عمومی,گروه خبری RSS,ماه نمای دانشگاه
  • کد خبر : 172314
سمیرا  کرمی
تهیه کننده:

سمیرا کرمی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *