• تاریخ انتشار : 1400/01/27 - 14:07
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 478
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

قدردانی از عملکرد کارگروه دانشجویی دفتر توسعه آموزش دانشکده توانبخشی در اولین جلسه نشست شورای توسعه آموزش این دانشکده سال ۱۴۰۰

در اولین جلسه نشست شورای توسعه آموزش این دانشکده سال ۱۴۰۰ از عملکرد کارگروه دانشجویی دفتر توسعه آموزش دانشکده توانبخشی قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده توان‌بخشی؛ در اولین نشست دفتر توسعه آموزش دانشکده توان‌بخشی در سال 1400، ضمن قدردانی از عملکرد کارگروه دانشجویی دفتر توسعه آموزش در هماهنگی و برگزاری رایگان سلسله وبینارهای مهارت‌های رشد و توسعه آموزش به سخنرانی دکتر ابوالفضل صلواتی زاده، ارسال پیام‌های آموزشی در کانال تلگرامی دفتر توسعه آموزش، راه‌اندازی صفحه اینستاگرامی کارگروه دانشجویی و تقویت تعامل با کمیته دانشجویی دانشگاه، تهیه کلیپ معرفی کارگروه دانشجویی، تهیه پمفلت های الکترونیکی و پادکست‌های صوتی آموزشی؛ راهکارهای تشویقی بهبود مشارکت و جذب دانشجویان در کارگروه موردبحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

این نشست که صبح روز سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه 1400 با حضور دکتر غلامرضا علیائی، معاون آموزشی دانشکده و مدیران گروه‌های آموزشی به‌صورت وبیناری برگزار شد؛ دکتر نسترن قطبی، مدیر دفتر توسعه آموزش دانشکده، توضیحاتی در خصوص تغییر تاریخ برنامه‌های هفته آموزش دانشگاه به لحاظ تقارن با ماه مبارک رمضان ارائه کرد و در خصوص برنامه‌های دانشکده در هفته آموزش همفکری شد.

در بخشی از این نشست از عملکرد کارگروه دانشجویی دفتر توسعه آموزش قدردانی شد.
در ادامه نمایندگان گروه‌های آموزشی، ضمن ارائه گزارش روند پایش آموزش‌های مجازی اعضای هیئت‌علمی در قالب جداول از پیش تعریف شده و تعداد محتواهای الکترونیکی تولید شده، چالش های مربوط به تدوین طرح دوره های اساتید خارج از دانشکده را مطرح نمودند. در پایان سعید نصرالهی کارشناس دفتر توسعه آموزش، در خصوص آمار طرح دوره های تدوین شده در فرمت جدید دانشگاه و محتواهای الکترونیکی تولید شده توسط اعضای هیئت علمی به تفکیک گروهها و در کل دانشکده گزارشی ارایه کردند.

  • گروه خبری : دانشکده توانبخشی,گروه خبری RSS
  • کد خبر : 172208
لیلا  روستا
تهیه کننده:

لیلا روستا

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *