پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری به مناسبت فرا رسیدن سال نو

دکتر علیرضا صدرائی در پیامی فرا رسیدن بهار طبیعت و سال نو را به همه ایرانیان به خصوص کارکنان بخش بهداشت و درمان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، دکتر علیرضا صدرائی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری در پیامی فرا رسیدن بهار طبیعت و سال نو را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: امسال در شرایطی وارد سال جدید می شویم که با همه گیری بیماری کرونا ویروس رو به رو هستیم و کارکنان بخش بهداشت و درمان روزهای سختی را سپری می کنند. نوروز امسال با سال های قبل متفاوت است و این تفاوت برای کارکنان بهداشت و درمان بیشتر است. کارکنان ببهداشت و درمان درکنار بیماران و در تلاش برای کنترل این همه گیری، نوروز را جشن می گیرند و این مهم بسیار قابل تقدیر است.

اینجانب نوروز باستانی و فرا رسیدن بهار طبیعت را به همه مردم ایران به خصوص همکاران بخش بهداشت و درمان تبریک گفته، آرزو می کنم با همیاری و همدلی بتوانیم بر این بیماری غلبه کنیم و همه در صحت و سلامت در کنار یکدیگر بهاری بدون بیماری کرونا را جشن بگیریم.

مدیر شبکه شهرری در پایان ضمن تبریک سال نو به همه ایرانیان از آنان خواست تا با توجه به توصیه های بهداشتی و پرهیز از سفر و ماندن در خانه در کنترل این بیماری همیاری کنند.

کلمات کلیدی
سعیده  شریفی
تهیه کننده:

سعیده شریفی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *