پیام رئیس بیمارستان شریعتی: فرصت بی‌بدیلی برای آموزش در بالین فراهم شده است

دکتر سعیدرضا مهرپور رئیس بیمارستان شریعتی به اساتید، فراگیران، کمیته‌ها و واحدهای علمی این بیمارستان پیام داد.

متن پیام به شرح زیر است:

با سلام خدمت همکاران محترم بیمارستان
با شروع عادی شدن فعالیت‌های بیمارستان در اول اردیبهشت ماه، فرصت بی‌بدیلی در اختیار اساتید و مسئولان آموزش قرار گرفته است. سال هاست که شنیده‌ایم به خاطر شلوغی بیش از حد فعالیت‌های درمانی، زمان آموزش در بالین محدود شده است.
از هفته بعد اساتید بالینی در کنار فراگیران در بیمارستان ها هستند. در حال حاضر که هنوز فعالیت‌های سنگین درمانی آغاز نشده و هنوز بیمارستان ها‌ خلوت هستند، وقت کافی برای آموزش فراهم شده است.
از اساتید عزیز خواهشمندم که این زمان را گرامی بدارید و تمام انرژی و تجربه و علم خود را در اختیار فراگیران و آینده سازان این کشور قرار دهید. همچنین خواهشمندم، استفاده از روش‌های نوین آموزشی را سرلوحه کار خود در این مدت قرار دهید و از دفاتر توسعه آموزش در دانشگاه و دانشکده‌ها حداکثر استفاده را بنمایید.
فراگیران عزیز در بیمارستان ها (در رشته‌های مختلف و در سطوح مختلف) هم تمام تلاش خود را برای یادگیری حداکثری از اساتید دلسوز خود به کار گیرید.
کمیته‌ها و واحدهای علمی بیمارستان به خصوص واحد کنترل عفونت و ایمنی بیمار و بهداشت محیط هم با جدیت و تلاش مضاعف به امر آموزش در بیمارستان ها اهتمام بورزند.
با تشکر
سعیدرضا مهرپور
رییس بیمارستان شریعتی

کلمات کلیدی
مهدی  گلپایگانی
تهیه کننده:

مهدی گلپایگانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *