دیدار و قدردانی رئیس و اعضای هیئت رئیسه بیمارستان شریعتی از مسئولان واحدها

رئیس، مدیر و اعضای هیئت رئیسه بیمارستان شریعتی در دیدار با مسئولان واحدها از زحمات آنان قدر دانی کردند.

دیدار و قدردانی رئیس و اعضای هیئت رئیسه بیمارستان شریعتی از مسئولان واحدها

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، این دیدار  سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ در تالار شهید داستانی برگزار شد. در این جلسه ابتدا دکتر احمدرضا جمشیدی رئیس بیمارستان شریعتی همکاری مدیر بیمارستان، معاونان، گروه پرستاران و کارکنان بیمارستان همچنین مسئولان قسمت‌های مختلف همیشه پشتوانه و مایه دلگرمی دانست و گفت:  خدا را شاکرم که در جمع همکارانی حضور دارم که تک تکشان کارشان را بسیار خوب انجام می‌دهند و همکاران در قسمت‌های مختلف دلسوزانه عمل می‌کنند.

 رئیس بیمارستان شریعتی مسئولیت را فرصتی برای خدمت به مردم دانست و افزود: در دوران کرونا وجود شما مایه دلگرمی مردم بوده و کارهای بسیار سخت را به خوبی  انجام داده‌اید و شهادت می‌دهم این بیمارستان با همه‌ی مشکلاتی که داشته، سرفراز بیرون آمده موفق عمل کرده و این‌ها ارزش است.

دکتر جمشیدی ادامه داد: از همه شما تشکر می‌کنم که در تمام مراحل بیمارستان آماده بوده  اید. از خدا می‌خواهم که ما را از لغزش‌ها دور نگه دارد، ضمن این که خودمان مراقب باشیم کارمان را درست انجام بدهیم.

دکتر جمشیدی  همچنین گفت: امیدوارم سال آینده سال بهتری باشد. سال آینده سال نگاه به جلو هست و ما نمی‌ایستیم چون همیشه رو به جلو حرکت کرده‌ایم.

در این جلسه دکتر حسن برکتی مدیر بیمارستان شریعتی نیز ضمن تبریک اعیاد پیش رو، از این که همکاران نیز وی را مانند یک عضو ی از خانواده شریعتی پذیرفتند از همگان قدردانی کرد.مدیر بیمارستان شریعتی افزود:

در این چند ماه فراز و نشیب زیادی طی شد اما با وجود تیم خوب در این مجموعه، کار ها باموفقیت و باسرعت خیلی خوبی پیش می رود. در این چند ماه گذشته در بخش های مالی ، اداری و درآمد و دیگر بخش ها ازجمله تاسیسات ، بهداشت محیط فعالیت های زیادی انجام شده به دلیل این که همکاران بسیار آگاه و پای کار هستند و من افتخار می کنم که با شما عزیزان کار می کنم.

 در این جلسه همچنین دکتر محمدرضا جعفری از تمامی زحمات شبانه روزی همکاران در واحد های مختلف قدر دانی کرد و گفت: برخی همکاران ما در تیم پشتیبانی بیمارستان در دوران کووید خیلی زحمت کشیدند و شبانه روز در بیمارستان بودند تا چالشی برای بیمارستان ایجاد نشود و این خیلی ارزشمند است .

 در این جلسه همچنین مهین سعیدی مدیر پرستاری بیمارستان شریعتی با اشاره به این که بحران کرونا یک امتحان بود گفت:آدم های بزرگ خودشان را در بحران ها نشان می دهند و از طرف همه گروه پرستاری از شما متشکرم و امیدوارم پایان کرونا را در جهان جشن بگیریم .

 

 فرانک  معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب