آخرین کارگاه آموزشی خبرنویسی و نقد خبر برای رابطین روابط عمومی دانشگاه در سال 98 برگزار شد

آخرين جلسه از دوره‌ تخصصی آموزش خبرنویسی پیشرفته و نقد خبر در سال 98 برگزار و ضمن آموزش سبک‌ها و گزارش‌های خبری بر اصول درست‌نویسی در خبر تأکید شد.

گالری عکس
در این نشست که یک‌شنبه 20 بهمن 98 با حضور مسئولان روابط عمومي و رابطين خبري واحدهاي تحت نظر دانشگاه در سالن جی 6 سازمان مرکزی دانشگاه تشكيل شد، مهدي گلپايگاني، سردبير واحد خبري روابط عمومي ضمن نقد و بررسی چند خبر تولیدشده در واحدها، نکاتی هم درباره نحوه گرفتن عکس در جلسات ارائه کرد و به پرسش‌های رابطین پاسخ داده شد. 
در ادامه این جلسه همچنین نکات مهم در نوشتن تیتر، لید و متن خبر مرور شد. 
وی با اشاره به اهميت برپايي اين‌گونه جلسات گفت: این دوره‌های آموزشی با تأکید مدیریت روابط عمومی دانشگاه و باهدف افزايش توانمندي‌هاي رابطين براي توليد اخبار درسایت مطابق با استاندارد خبری برگزار می‌شود و طوری برنامه‌ریزی‌شده تا حداقل ماهی یک‌بار همکاران در کنار هم به رفع اشکال در بارگذاری خبر بپردازند و با خبرنویسی پیشرفته آشنا شوند. 
این کارشناس ارشد رسانه، کیفیت نگارش اخبار در سایت را خوب ارزیابی کرد و گفت: سایت اخبار دانشگاه علوم پزشکی تهران باید همانند خود دانشگاه نمونه باشد و ما باید در این مسیر حرکت کنیم. 
در پایان اين نشست صميمي، تعدادي از رابطين واحدهاي تابعه نظرات خود را برای بهبود اخبار سایت مطرح کردند و تداوم برگزاري جلسات نقد خبر را خواستار شدند. 
 توضیح اینکه حضور در این کارگاه رایگان بود و بر اساس برنامه‌ریزی روابط عمومی دانشگاه ماهی یک‌بار کارگاه خبرنویسی ویژه شاغلین روابط عمومی برگزار شد که برای شرکت‌کنندگان امتیاز آموزش ضمن خدمت داشت. 
خبرنگار: الهام علی
عکس: وحید مزاجردی

 

الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

تنظیمات قالب