آزمایشگاه پیش بالینی میزبان معاونان دانشگاه دمشق

تعاملات دو سویه و همچنین خریداری تجهیزات ساخت ایران زمینه تاسیس مرکزی مشابه آزمایشگاه پیش بالینی در دمشق را فراهم میکند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران آزمایشگاه پیش بالینی، دکتر ایسام الخوری معاون علمی، دکتر فیراس الهیناوی معاون پژوهشی دانشگاه دمشق و هیئت همراه  19 اسفند 99 از بخش‌های مختلف آزمایشگاه پیش بالینی بازدید کردند.

این بازدید که با حضور دکتر سعید سرکار، دکتر حسین قدیری معاون اجرایی و دکتر احسان شریف معاون علمی و پژوهشی آزمایشگاه پیش بالینی صورت گرفت، این هیئت با تجهیزات مختلف آزمایشگاه، تصاویر اخذ شده با دستگاه‌های تصویربرداری پیش‌بالینی و ویژگی‌های آن‌ها آشنا شد.

احسان شریف در این دیدار به کاربردهای مختلف تصویربرداری پیش بالینی اشاره کرد و در ادامه از ویژگی‌های برجسته این آزمایشگاه نسبت به آزمایشگاه‌های موجود در جهان در این دانش از جمله دانش‌بنیان بودن اساس این مرکز، اختصاصی بودن دستگاه‌ها، وجود اتاق عمل جداگانه برای حیوانات اشاره کرد.

در پایان معاون علمی دانشگاه دمشق ضمن تشکر از هیئت رئیسه جهت فراهم‌ کردن شرایط با کیفیت در این آزمایشگاه افزود میتوان با تعاملات دوسویه در زمینه های مرتبط با مدیریت منابع انسانی، تبادل دانشجو و خریداری تجهیزات ساخت ایران مرکزی مشابه در دمشق راه اندازی کرد.

برای آشنایی با امکانات و خدمات به وب‌سایت آزمایشگاه پیش بالینی اینجا کلیک کنید.

زهرا  قدیری
تهیه کننده:

زهرا قدیری

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب