اخطار به 17 نشریه غیر فعال و مجوز فعالیت 6 نشریه دانشجویی صادر شد

به همت دبیرخانه نشریات دانشگاه علوم پزشکی تهران، جلسه کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی برگزار شد.

جلسه کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، این جلسه به همت دبیرخانه نشریات شنبه 20 خرداد 1402 از ساعت 10 تا 11 با حضور دکتر مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و اعضای حقیقی و حقوقی در سالن شورا برگزار شد.
در ابتدا فرزاد سلطانپور کارشناس دبیرخانه نشریات دانشگاهی، گزارشی از محتوای نشریات منتشر شده و معرفی نشریات موفق دانشجویی از ابتدای سال تا کنون ارائه کرد و سپس مصوب شد به نشریات غیر فعال اقراء، انعکاس، آوای نسیم، ایمونوآنکولوژی، بهتر، به توان دانشجویی، بیوشیمی بالینی، جاماسب نامه ، پیراپژوه، رایا، ستاره حیات، شبکه ایمونولوژی، قارچ شناسی پزشکی، ضد ضرب، مامایی، نجوا و هیتا بابت نداشتن فعالیت اخطار داده شود و در صورت تمایل، امکان و فرصت برای فعال کردن مجدد نشریه وجود داشته باشد.
در پایان جلسه با درخواست مجوز و تغییر وضعیت مجوز نشریات مراد، دنیای علم، دنتال منتورینگ و پرایماز موافقت شد و بصورت مشروط تا انجام استعلام های انضباطی و آموزشی با نشریات حرکت و بهداشت ایمنی مواد غذایی نیز موافقت شد.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

تصاویر

جلسه کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی جلسه کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی جلسه کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی جلسه کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی جلسه کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی جلسه کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب