انتصاب دکتر مسعود یونسیان به سمت دبیر علمی ششمین همایش و فن بازار ملی سلامت

دکتر محمدعلی صحرائیان، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران، در حکمی دکتر مسعود یونسیان را به سمت دبیر علمی ششمین همایش و فن بازار ملی سلامت منصوب کرد، این همایش در بستر آنلاین دانشکده مجازی 6 و 7 بهمن 99 برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده مجازی، دکتر محمدعلی صحرائیان، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه در حکمی دکتر مسعود یونسیان را به سمت دبیر علمی ششمین همایش و فن بازار ملی سلامت منصوب کرد.

 در متن این حکم آمده است:

جناب آقای دکتر مسعود یونسیان
استاد محترم دانشگاه

با سلام و احترام
        نظر به تعهد، تخصص، تجارب و شایستگی جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان " دبیر علمی ششمین همایش و فن بازار ملی سلامت" منصوب می شوید. با عنایت به وضع کنونی کشور و شیوع ویروس COVID-19، این همایش با محوریت مجازی سازی و برنامه های مقابله با شیوع کرونا در آبان ماه سال جاری بصورت مجازی برگزار خواهد شد. نظارت و جهت دهی بر امور علمی مرتبط با محورهای این رویداد و همچنین برنامه ریزی جهت بهره برداری از توان علمی موجود ملی و بین المللی موجود بمنظور حصول بهترین نتایج مورد انتظار در این رویداد، از مهم ترین وظایف شما به شمار می رود. توفیق روزافزون جنابعالی را در انجام امور محوله در راستای تحقق اهداف این همایش از خداوند متعال خواستارم.

دکتر محمدعلی صحرائیان
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه

آذر شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب