بازدید مشترک از مراکز نگهداری تحت پوشش بهزیستی در شهرستان اسلامشهر

واحد بهداشت خانواده و مبارزه با بیماری های شبکه بهداشت اسلامشهر به صورت مشترک از مراکز نگهداری تحت پوشش بهزیستی شهرستان اسلامشهر بازدید کردند.

بازدید مشترک از مراکز نگهداری تحت پوشش بهزیستی در شهرستان اسلامشهر

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، فاطمه قلی نژاد کارشناس واحد بهداشت خانواده و معصومه زوبین کارشناس واحد مبارزه با بیماری های واگیر شبکه، دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 به منظور ارزیابی و حفظ سلامت مددجویان از مراکز نگهداری تحت پوشش بهزیستی شهرستان اسلامشهر بازدید کردند. در ابتدا قلی نژاد براساس چک لیست مراکز نگهداری پایش لازم را انجام داد. در ادامه زوبین ضمن بررسی موارد ابتلا به بیماری های واگیر مانند: هپاتیت B و C، سل و بیماری های منتقله از آب و غذا، به ارائه خدمات از سوی شبکه بهداشت اسلامشهر در راستای کنترل بیماری های مذکور از جمله: نمونه گیری، آزمایش و درمان به صورت رایگان اشاره کرد.

در پایان ضمن بازدید از بخش های مراکز نگهداری، زوبین مطالبی در خصوص  آموزش طرح کنترل و حذف هپاتیت در نظام مراقبت بیماری ها، آمادگی شبکه بهداشت اسلامشهر به منظور بیماریابی و درمان رایگان افراد پر خطر و در معرض خطر ابتلا به هپاتیت C ، گروههای در معرض ابتلا به هپاتیت C، علائم ابتلا به سل و نحوه نمونه گیری از افراد مشکوک را به مددکاران ارائه کرد.

محسن عصمتی
تهیه کننده:

محسن عصمتی

تصاویر

بازدید مشترک از مراکز نگهداری تحت پوشش بهزیستی در شهرستان اسلامشهر بازدید مشترک از مراکز نگهداری تحت پوشش بهزیستی در شهرستان اسلامشهر بازدید مشترک از مراکز نگهداری تحت پوشش بهزیستی در شهرستان اسلامشهر بازدید مشترک از مراکز نگهداری تحت پوشش بهزیستی در شهرستان اسلامشهر بازدید مشترک از مراکز نگهداری تحت پوشش بهزیستی در شهرستان اسلامشهر بازدید مشترک از مراکز نگهداری تحت پوشش بهزیستی در شهرستان اسلامشهر بازدید مشترک از مراکز نگهداری تحت پوشش بهزیستی در شهرستان اسلامشهر بازدید مشترک از مراکز نگهداری تحت پوشش بهزیستی در شهرستان اسلامشهر بازدید مشترک از مراکز نگهداری تحت پوشش بهزیستی در شهرستان اسلامشهر
تنظیمات قالب