بازدید نماینده فدراسیون جهانی آموزش پزشکی (WFME) از بیمارستان ضیائیان

در راستای ارزشیابی برنامه پزشکی 90 و بازدید نهاد بین المللی آموزش پزشکی (WFME) پروفسور لینستر از بریتانیا از مرکز آموزشی درمانی ضیاییان بازدید کرد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی بیمارستان ضیائیان، در راستای ارزشیابی برنامه پزشکی 90 و نهاد بین المللی آموزش پزشکی (WFME) پروفسور لینستر از بریتانیا، دکتر میرزا زاده رییس مرکز توسعه آموزش دانشگاه و دکتر سهراب پور از مسئولین بیمارستان شریعتی، روز 28 مهر سال 95 از مرکز آموزشی درمانی ضیاییان بازدید کردند.
دراین بازدید، ابتدا دکتر عفت پناه رییس بیمارستان و دکتر امیدی معاون آموزشی بیمارستان، گزارشی از روند آموزش پزشکی عمومی را در این مرکز ارائه کردند.
درادامه پروفسور لینستر، دکتر میرزازاده و دکتر سهراب پور از تسهیلات آموزشی بیمارستان شامل کلاس های درس، پاویون اساتید و دستیاران تخصصی و کارورزان و کارآموزان پزشکی، کتابخانه، نحوه آموزش دانشجویان پزشکی در بخش ها و درمانگاه های بیمارستان، سایت بیمارستان، وضعیت و تجهیزات آموزشی در آمفی تئاتر، دفتر توسعه تحقیقات بالینی و مرکز پژوهش های دانشجویی و همچنین از یک کلاس آموزشی PBL درحال اجرا بازدید کردند.
در پايان پروفسور لینستر و هيات همراه با ابراز امیدواری و خشنودی از روند فعاليت هاي اين مرکز در خصوص ارتقاء کیفیت خدمات آموزشی و بالینی قدردانی و سپس با جمعی از دانشجویان پزشکی در باره وضعیت آموزشی در بیمارستان ضیائیان مصاحبه کردند.

تهیه کننده:

تنظیمات قالب