جلسه کمیته بهداشت محیط بیمارستان فارابی

بررسی فعالیت های واحد بهداشت محیط بیمارستان فارابی در زمینه بهبود کیفیت آب مصرفی

در جلسه کمیته بهداشت محیط بیمارستان فارابی گزارش اقدامات انجام شده در خصوص بهبود کیفیت آب مصرفی این بیمارستان در فصل گرم سال مطرح شد.

جلسه کمیته بهداشت محیط بیمارستان فارابی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، جلسه کمیته بهداشت محیط این مرکز بامداد دوشنبه 28 تیر 1400 با حضور سعید مرادی، مدیر و فریده آژیر، مدیر پرستاری بیمارستان به صورت مجازی در فضای اسکای روم برگزار شد.
زهرا موسوی، کارشناس بهداشت محیط بیمارستان فارابی گزارش و آمار مربوط به عملکرد این واحد در اردیبهشت، خرداد و تیر ماه 1400 ارائه کرد و گفت: بازدید از واحدها، آموزش پرسنل و نظافت فضاهای عمومی با توجه به نظافت و گندزدایی، مدیریت پسماند، آگاهی کارکنان و بهسازی و موارد ساختاری انجام شد. همچنین با توجه به بازرسی های انجام شده توسط سازمان محیط زیست و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران در مورد لباس یک بار مصرف بیمارانی که از اتاق عمل به بخش منتقل می شوند به عنوان پسماند عفونی در نظر گرفته شود، به همه بخش ها اطلاع رسانی شد و آموزش های لازم به بیماران و همران داده می شود. موسوی همچنین با اشاره به بهداشت آب آشامیدنی در فصل گرم سال اظهار داشت: به منظور بهبود کیفیت آب اقدامات اصلاحی از قبیل کلرسنجی ایستگاه های آب، آزمایشات میکروبی و تعویض برخی از مخازن آب یمارستان انجام شد. 
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب