ثبت نام جشنواره ورزشی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران

مدیریت تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی تهران در نظر دارد به مناسبت فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش با هدف افزایش فعالیت جسمی و ایجاد شور و نشاط در بین کارکنان، اعضای هیئت علمی و بازنشستگان، یک دوره مسابقات ورزشی به تفکیک، ویژه کارکنان آقا و خانم دانشگاه برگزار کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، مدیریت تربیت بدنی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی خبر از برگزاری جشنواره ورزشی ویژه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران از 1 مهر 1402 تا 2 آبان 1402 در مجموعه ورزشی شهید چمران و استخر شهید توکلی داد.
امیر شایگان راد مدیر تربیت بدنی در خصوص رشته های ورزشی در این جشنواره گفت: این دوره از مسابقات شامل 6 رشته ورزشی مختص بانوان و 6 رشته ورزشی مختص آقایان که شامل: والیبال، تنیس روی میز، دارت، شنا، طناب کشی، داژبال مختص بانوان و فوتبال، والیبال، دارت، شنا، فوتبال رومیزی و طناب کشی مختص آقایان است.
هدف از برگزاری جشنواره گسترش فرهنگ حرکت و ورزش برای افزایش نشاط عمومی در بین همکاران، جذب و مشارکت در برنامه های سازنده و فعالیت های ورزشی و رقابت های سالم بین واحدهای مربوطه دانشگاه علوم پزشکی تهران است.
علاقه مندان به شرکت در جشنواره می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به رابطین ورزشی واحدهای مربوطه مراجعه و یا با شماره های 42910311-42910312 تماس برقرار کنند.
به پیوست آیین نامه، پوستر، آلبوم ورزشی و تاریخ برگزاری مسابقات در پایین صفحه قابل دریافت است.

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب