دانشگاه علوم پزشکی تهران رتبه عالی (نشان سه ستاره) را از اولین دوره پایش و نظارت بر عملکرد حوزه منابع انسانی به دست آورد

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران در اولین دوره پایش و نظارت بر عملکرد حوزه منابع انسانی دانشگاه و دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور و مؤسسات وابسته وزارت بهداشت رتبه عالی (نشان سه ستاره) را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، متن لوح به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر حسین قناعتی
رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران
با سلام و تقدیم احترام
بدون تردید روند پیشرفت و اعتلای چشمگیر جایگاه منابع انسانی در عرصه‌های مختلف در سال‌های اخیر و همچنین تقویت فضای معنوی و متعالی حاکم بر دانشگاه و روحیه همدلی و همکاری در پرتو الطاف بی‌کران الهی، مرهون تلاش‌های خالصانه جنابعالی و همکاران این حوزه است.
اینک که در پرتو عنایات خداوند متعال باهمت جدیت و تلاش وافر در «اولین دوره پایش و ارزیابی حوزه منابع انسانی مؤسسات تابعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» موفق به کسب رتبه عالی (نشان سه ستاره) شده‌ای، لازم می‌دانم این موفقیت و شایستگی را ارج نهاده و مراتب سپاس و قدردانی خود را اعلام نمایم.
امید است در ادامه این مسیر، با تقویت دستاوردها و نوآوری‌ها و تلاش در راستای تبدیل نقاط قابل‌بهبود به نقاط قوت سازمان، در مسیر دستیابی به اهداف متعالی این حوزه گام بردارید.
دکتر بهروز رحیمی
معاون توسعه مدیریت و منابع

الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب