مراسم گرامیداشت روز کار و کارگر در بیمارستان فارابی برگزار شد

به مناسبت روز کارگر از کارکنان واحدهای خدمات و تاسیسات بیمارستان فارابی قدردانی شد.

مراسم  گرامیداشت روز کار و کارگر در بیمارستان فارابی

به گزارش روابط عمومی بیمارستان فارابی، به مناسبت فرارسیدن روز جهانی کارگر مراسم بزرگداشتی  پنجشنبه11 اردیبهشت 1399 با حضور دکتر محمد رضا اکبری، رئیس و سعید مرادی، مدیر بیمارستان، مسئولان و جمعی از کارکنان واحد های خدمات و تاسیسات این مرکز برگزار شد.
دکتر اکبری در این مراسم فعالیت های بیمارستان را نتیجه کارگروهی تمامی کارکنان دانست و افزود: در این کارگروهی مشترک، ارزش خدمات هرکس بر اساس جایگاه خودش سنجیده می شود.
رئیس بیمارستان فارابی با بیان اینکه ارائه با کیفیت خدمات نیازمند هماهنگی تمامی کارکنان است، گفت:بیشتر مراجعین بیمارستان فارابی از قشر آسیب پذیر جامعه هستند و همه ما تلاش می کنیم بهترین خدمات را به آنان ارائه دهیم و این امر را وظیفه و افتخار خود می دانیم.
وی همچنین به نقش ارزشمند کارکنان واحدهای خدمات و تاسیسات در تمامی فعالیت های بیمارستان و افزایش رضایتمندی بیماران و مراجعین اشاره و از زحمات همه آنان تشکر کرد.
در ادامه جلسه سعید مرادی، مدیر بیمارستان نیز با گرامیداشت روز کارگر گفت: سال 98 برای همه سال سختی بود که همه گیری بیماری کووید-19 نیز به آن اضافه شد.جا دارد از همکاران واحد خدمات و تاسیسات که در کنار سایر کارکنان با رعایت دستورالعمل های حفاظتی در درجه اول از سلامت خود و در درجه بعد از سلامت مراجعین و بیماران مراقبت می کنند، تشکر کنم.
وی با اشاره به بازگشت بیمارستان به حالت عادی و از سرگیری فعالیت ها به نقش مهم کارکنان این دو واحد در این زمینه تاکید کرد.
همچنین رضا عقیلی،مسئول واحد خدمات با بیان اینکه قدردانی از کارکنان باعث دلگرمی و افزایش کیفیت خدماتشان می شود، گفت: تمام سعی ما کاهش مشکلات فردی و گروهی همکاران واحد خدمات است.

حمیده امیدوار
تهیه کننده:

حمیده امیدوار

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب