به همت معاونت غذا و دارو :

کارگاه  آموزشی یکروزه با عنوان اصول برچسب‌گذاری محصولات غذایی و آشامیدنی و نشانگرهای رنگی

کلاس آموزشی با عنوان اصول برچسب‌گذاری محصولات غذایی و آشامیدنی و نشانگرهای رنگی، براي آموزش به مسئولان فنی واحدهای تولیدی تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی تهران در معاونت غذا و دارو تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو تهران؛ کلاس آموزشی با عنوان اصول برچسب‌گذاری محصولات غذایی و آشامیدنی و نشانگرهای رنگی،  روز يکشنبه  اول  مرداد  97، در محل سالن شورای معاونت غذا و دارو تهران براي آموزش به مسئولان فنی واحدهای تولیدی تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.
مهندس ماندانا جواد پور کارشناس مسئول اداره نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی در خصوص  الزامات عمومی، اظهارات و  کليات مندرجات در طرح برچسب مطابق با قانون 11 مواد خوراکی و آشامیدنی توضیحاتی ارائه کرد.
همچنین در این کارگاه یک روزه در خصوص اطلاعات تغذیه‌ای و جدول نشانگرهای رنگی  به‌صورت مبسوط بحث و تبادل‌نظر شد.
یاد آور شد که متقاضیانی که تاکنون در دوره‌های نظارت بر محموله‌های وارداتی و سامانه TTAC، آشنایی با قوانین و مقررات مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و آموزش سیستم HACCP و پیش‌نیازهای آن (GMP و GHP) ثبت‌نام ننموده‌اند، می‌توانند تا تاریخ 03/05/97 به واحد آموزش (مهندس کسری مؤمنیان) مراجعه و ثبت‌نام به عمل‌آورند.
در پایان کارگاه آموزشی براي شرکت‌کنندگان در دوره برگزار شد.
 
 
کلمات کلیدی
خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر

تنظیمات قالب