مراسم قدردانی از نیروهای خدماتی سازمان مرکزی دانشگاه

دکتر رحیم نیا: کارکنان حوزه خدماتی از نیروهای پشتیبان تأثیرگذار در ارائه خدمات در دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند

هم‌زمان با روز جهانی کار و کارگر از زحمات بی‌وقفه نیروهای خدماتی سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران قدردانی و همکاران نمونه معرفی شدند.

مراسم روز جهانی کار و کارگر -تالار دارالفنون سازمان مرکزی

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، هم‌زمان با روز جهانی کارگر (International Workers' Day) مراسم تقدیر از نیروهای خدماتی سازمان مرکزی در تالار دارالفنون برگزار شد؛ دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه ضمن ابراز خرسندی از حضور خود در این مراسم و دیدار چهره‌به‌چهره و تبریک به همکاران خدماتی؛ گفت: نیروهای خدماتی از جایگاه ویژه‌ای در جامعه برخوردارند و عامل اصلی حرکت به‌سوی تعالی، رشد و شکوفایی در سازمان و جامعه هستند. اگر در سطح جامعه و دانشگاه از توانایی و هنر کارگران (نیروهای خدماتی) در کنار تفکر و اندیشه بهتر استفاده شود، پیشرفت و توسعه دوچندان خواهد بود.
وی در ادامه با بیان اینکه چهره خندان شما باعث می‌شود خستگی شما عزیزان را کمتر مشاهده کنیم؛ یادآور شد: شما عزیزان عامل آسایش و آرامش همه همکاران هستید. 
دکتر رحیم نیا تصریح کرد: کار تیمی در حوزه معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع مشهود است و هر فردی به سهم خود به‌درستی ایفای نقش می‌کند و همگی برای تحقق اهداف سازمان در تلاش هستیم. 
وی خاطرنشان کرد: تا جایی که منابع سازمان به ما اجازه دهد تلاش داریم از هیچ کمکی برای شما عزیزان زحمتکش دریغ نکنیم.   
در ادامه دکتر مسعود رفعتی مدیر نظارت و توسعه امور عمومی، علیرضا عرب یارمحمدی مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی و مهناز طاهری پور مدیر امور مالی دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن قدردانی و تشکر از نیروهای خدماتی بابت تلاش‌های بی‌وقفه برای این عزیزان آرزوی سلامتی و شادکامی کردند.  
در پایان از علی قاسمی، الله داد جهان‌دیده، علی شهیدی کردان، محمد احمدوند، جهان‌بخش غلامی، جاوید محمدزاده، فرهاد بابایی، هادی امید خواه و علی‌اصغر میثمی به‌عنوان نیروهای خدماتی نمونه در سال 1402 تقدیر شد. 
در حاشیه مراسم تقدیر از نیروهای خدماتی سازمان مرکزی دانشگاه، مدیران و کارشناسان دفتر مدیریت نظارت و توسعه امور عمومی پذیرایی از نیروهای خدماتی را به‌منظور تشکر و قدردانی از این عزیزان به عهده داشتند.   
 
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب