در نشست شورای مدیران معاونت توسعه مدیریت و برنامهریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران، گزارش مبسوطی از وضعیت بهرهمندی کارکنان شاغل از امکانات اقامتی و رفاهی ارائه و بر برنامهریزی دقیق و شفاف در حوزه مدیریت نظارت و توسعه امور عمومی (اداره رفاه و تعاون) این معاونت تأکید شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست 29 آذر 1401 شورای مدیران معاونت توسعه مدیریت و برنامهریزی منابع دانشگاه،
دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامهریزی منابع دانشگاه، بر لزوم برگزاری منظم جلسات هفتگی شورای مدیران تأکید کرد و گفت: فرایندهای این معاونت از اهمیت ویژهای برخوردار است و باید باانگیزه و پشتکار احساس تعلق سازمانی را در وجود تکتک همکاران دانشگاه علوم پزشکی تهران پررنگتر کنیم.
معاون توسعه مدیریت و برنامهریزی منابع دانشگاه، با اشاره به اینکه باید عزت و افتخار حضور در دانشگاه را به نمایش بگذاریم؛ افزود: تیم خوشفکر مدیران این معاونت برای فعالیتهای یکپارچه و بانشاط همیشه آمادگی لازم را دارند؛ سعی داریم ابعاد کارهای رفاهی را بهدرستی اطلاعرسانی کینم.
دکتر رحیم نیا یادآور شد: اداره رفاه و تعاون باید آگاهانه و هدفمند نیازهای کارمندان را شناسایی و بررسی کند و هر ماه دو فعالیت رفاهی را در سایت برای مخاطبان اطلاعرسانی کند.
معاون توسعه مدیریت و برنامهریزی منابع دانشگاه، با بیان اینکه رضایتمندی از اداره رفاه و تعاون خوب است؛ اما کافی نیست؛ تصریح کرد: امکانات رفاهی باید حس انگیزه و نشاط را در بین کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران تقویت کند، چرا که سرمایه انسانی باارزشترین سرمایه اصلی دانشگاه محسوب میشود.
دکتر رحیم نیا، تأکید کرد: اداره رفاه و تعاون باید تعاملات خود را با سازمانها و نهادهای ذیربط رفاهی بیشتر کند و بتواند تعاملات دوسویه را رقم بزند تا انشاءالله کارکنان خدوم دانشگاه از تسهیلات رفاهی بیشتر و بهینه استفاده کنند.
معاون توسعه مدیریت و برنامهریزی منابع دانشگاه، در بخش دیگری از سخنان خود بر توجه ویژه به امکانات رفاهی در حوزههای فرهنگی، درمانی، مالی و ... تأکید کرد و گفت: با برنامهریزی دقیق و شفاف باید پیشقدم در تمامی زمینههای رفاهی باشیم و حتی برای افرادی که بازنشسته دانشگاه هم هستند برنامه داشته باشیم؛ دانشگاه علوم پزشکی تهران متعلق به همه است.
گزارش حوزه مدیریت نظارت و توسعه امور عمومی (اداره رفاه و تعاون)
در ادامه دکتر مسعود رفعتی مدیر دفتر نظارت و توسعه امور عمومی و ابراهیم خلیلی مدیر اداره رفاه و تعاون گزارش مبسوطی از بهرهمندی کارکنان شاغل از امکانات اقامتی و رفاهی، کاربران سامانه جامع رفاهی، آمار استفادهکنندگان از تسهیلات اقامتی از زمان راهاندازی سامانه رفاهی (دی 1394 تا آذر 1401)، گزارش آماری در راستای اعطای تسهیلات نقدی همکاران در سال 1401، گزارش کاربران فعلی سامانه به تفکیک نوع استخدام، نمودار ضریب اشغال واحدهای اقامتی، پیشنهاد جهت توسعه و ارتقا تسهیلات اقامتی، تسهیلات نقدی - سامانه وام، خلاصهای از اقدامات صورتگرفته ارائه تسهیلات خرید لوازمخانگی و مبلمان به کارکنان دانشگاه در سال 1401 و ... ارائه دادند.
در ادامه مدیران معاونت توسعه مدیریت و برنامهریزی منابع دانشگاه، در خصوص اقدامات صورتگرفته در اداره رفاه و تعاون و پیشنهادی خود در راستای هر چهبهتر شدن خدمات رفاهی نظرات و پیشنهادت سازنده خود را مطرح کردند.
متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید: