تفاهم نامه همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران و شرکت سهامی بیمه ایران امضا شد

تفاهم نامه همکاری شرکت سهامی بیمه ایران و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران با حضور معاون توسعه دانشگاه به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع، در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری همه جانبه شرکت سهامی بیمه ایران و دانشگاه علوم پزشکی تهران که دوشنبه 28 فروردین 1402 در سالن شورای معاونت توسعه برگزار شد؛ در ابتدا دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه ضمن ابراز خرسندی از اینکه دوباره می توانیم از خدمات شرکت سهامی بیمه ایران استفاده بهینه داشته باشیم؛ گفت: برای ما حائز اهمیت است که کارکنان دانشگاه از خدمات با کیفیت در زمان مناسب استفاده کنند این مهم می تواند اعتماد عمومی در حوزه بیمه ایران را به همراه داشته باشد؛ اعتماد عمومی یک فرصت خوب و امتیاز بارزی برای بیمه ایران محسوب می شود.  
دکتر رحیم نیا با اشاره به اینکه در دانشگاه علوم پزشکی تهران بالغ بر 25 هزار پرسنل و 12 هزار بازنشسته داریم؛ افزود: بزرگترین حوزه آموزشی و پژوهشی علوم پزشکی کشور هستیم و به لحاظ درمانی شاخص ترین خدمات در این دانشگاه به مراجعه کنندگان ارائه می شود و چهره های بارز علمی در حوزه علمی، آموزشی و پژوهشی در این دانشگاه هستند و خدماتی که ارائه می دهند منحصر به فرد در سطح ملی و بین المللی است.  
وی با تاکید بر اینکه تولیدات فن آوری دانشگاه علوم پزشکی تهران معادل 25 درصد کل تولیدات فن آوری دانشگاه های وزارت علوم است؛ یادآور شد: امید داریم بتوانیم به کارکنان و اعضای هیات علمی که سرمایه های سازمان هستند خدمات مطلوب با کیفیتی از جمله خدمات رفاهی و بیمه ای ارائه دهیم. تنوع و مراکز طرف قرارداد بیمه ایران باید به گونه ای باشد که همکاران خیلی درگیر بروکراسی اداری نشوند و سعی داریم احترام دو طرفه برقرار شود.  
معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه تصریح کرد: خوش نامی ما در امور مالی و قراردادی زبان زد است و حتی دانشگاه ها و سازمان های دیگر از دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان الگو یاد می کنند.  
در ادامه احمد صفر زاده معاون فنی بیمه ایران گزارش مبسوطی از خدمات ارائه شده بیمه ایران داد و گفت: شرکت سهامی بیمه ایران تنها شرکت بیمه ای دولتی است و تاکید و سیاستگذاری بیمه ایران این است که رقابت در کیفیت خدمات داشته باشد.  
وی ادامه داد: امید داریم در تعامل شرکت سهامی بیمه ایران و دانشگاه علوم پزشکی تهران از پتانسیل و ظرفیت های یکدیگر بهینه استفاده کنیم.  
معاون فنی بیمه ایران با اشاره به تسهیل روند ارائه خدمات درمانی از رونمایی اپلیکیشن موبایل به صورت پایلوت خبر داد و گفت: این امر کمک شایانی به بیمه شدگان می کند. ان شاء الله انعقاد این تفاهم نامه منشا خیری برای بیمه شدگان و فتح بابی برای استمرار توسعه همکاری دو جانبه دانشگاه علوم پزشکی تهران و شرکت سهامی بیمه ایران باشد.  
توضیح اینکه در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری همه جانبه شرکت سهامی بیمه ایران و دانشگاه علوم پزشکی تهران مدیران ارشد دو سازمان در خصوص مطالب مطرح شده نظرات سازنده خود را مطرح کردند.

الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *