انتشار شماره ویژه ژورنال علمی-تخصصی گروه طب اورژانس با عنوان کووید19

شماره ویژه ژورنال عملی – تخصصی گروه طب اورژانس با عنوان کووید 19 انتشار یافت.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان سینا به نقل از دکتر علیرضا براتلو، متخصص طب اورژانس بیمارستان سینا، به دنبال همه گیری کووید19 حجم بالایی از مطالعات گوناگون با هدف کمک به حل مشکلات ناشی از این بیماری در سرتاسر دنیا صورت گرفتند. از سویی ضرورت دستیابی سریع به منابع و متون اقتضا می کرد تا زمینه انتشار این گونه مطالعات و دیدگاه ها بازتر شوند و در همین راستا بسیاری از مجلات انتشار این گونه مقالات را در اولویت قرار دادند و مسیرهای سریع برای ارزیابی و داوری این مقالات ایجاد کردند.
در همین راستا مجله Advanced Journal of Emergency Medicine نیز با تاکید بر جنبه های اورژانس این همه گیری، مجموعه ای از مقالات مختلف شامل مقالات اصیل و مروری و همچنین نامه های ارسالی به دکتر محمد جلیلی، سردبیر را در یک نسخه ویژه نامه گردآوری کرده است، تا مورد استفاده محققان و شاغلان خدمات بهداشتی درمانی قرار گیرد.
این مجموعه شامل 3 مقاله ادیتوریال، 10 نامه به سردبیر، 4 مقاله اصیل، 4 گزارش کوتاه و 9مقاله مروری از محققان ایرانی و غیرایرانی است. این مجموعه در وبگاه مجله به آدرس http://ajem.tums.ac.ir/index.php/ajem/index در دسترس عموم قرار گرفته است.

رضا  آسیابی
تهیه کننده:

رضا آسیابی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *