برگزاری اولین وبینار انجمن کوهنوردی دانشگاه علوم پزشکی تهران

جلسه انجمن کوهنوردی دانشگاه علوم پزشکی تهران در شرایط فاصله گذاری اجتماعی، به صورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، با توجه به محدودیت ها و شرایط فاصله گذاری اجتماعی، اولین وبینار تخصصی انجمن کوهنوردی دانشگاه، روز سه شنبه 18 شهریور 99، با حضور اعضای انجمن و تیم کوهنوردی دانشگاه و کارشناسان مدیریت تربیت بدنی به صورت آنلاین برگزار شد.
در ابتدای این جلسه کارشناسان مدیریت تربیت بدنی گزارشی از عملکرد انجمن کوه پیمایی در سال 98 ارائه کردند و راهکارهایی را برای تداوم برنامه ها در این شرایط با هم به اشتراک گذاشتند.
در ادامه، اعضای انجمن کوهنوردی به اتفاق ادامه برگزاری برنامه های صعود با تعداد محدود را خواستار شد به نحوی که در این برنامه ها بتوان کوهنوردان را از نظر آمادگی جسمانی به منظور تشکیل تیم مبتدی و پیشرفته دانشگاه علوم پزشکی تهران، آنالیز کرد.
شركت كنندگان در اين نشست با قدرداني از حمايت های معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه و مدیریت تربیت بدنی از انجمن های ورزشی، ايجاد اين تشكل را گامي مهم در راستاي وحدت و همدلي فعالان حوزه ورزش و كمك به توسعه و ارتقاي جايگاه کوهنوردی در میان دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه دانستند و خواستار ادامه جلسات آنلاین و نیز برگزاری کارگاه های تخصصی و آموزشی آنلاین بودند.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *