جلسه مرداد ماه 99 کمیته پایش و سنجش کیفیت بیمارستان فارابی به صورت مجازی برگزار شد

در جلسه مجازی کمیته پایش و سنجش کیفیت بیمارستان فارابی، نتايج رضايت ‌سنجي بيمار و همراه و گزارش پايش شاخص‌هاي كليدي عملکرد، برنامه عملياتي و بهبود كيفيت این مرکز در فصل بهار سال 99 ارائه شد.

جلسه مرداد ماه 99 کمیته پایش و سنجش کیفیت بیمارستان فارابی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، فاطمه قدیمی، مسئول واحد بهبود کیفیت بیمارستان  با اعلام این خبر افزود: با توجه به دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا جلسه روز چهار شنبه 8مرداد 99 کمیته پایش و سنجش کیفیت باحضور دکتر محمدرضا اکبری، رییس، دکتر آرش میرمحمد صادقی، معاون درمان و سعید مرادی، مدیر بیمارستان به صورت مجازی برگزار شد. 
در این جلسه فاطمه قدیمی مسئول واحد بهبود کیفیت، گزارش عملکرد این واحد را ارائه کرد و گفت: بازنگری مستندات سال 99 واحد ها، جمع آوری شاخص های کلیدی، پایش برنامه های بهبود و عملیاتی، بازنگری مستدات عمومی شاخه مدیریت و رهبری اعتباربخشی، تهیه محتوای آموزشی برای دبیران کمیته ها (باتوجه به تغییر دستورالعمل کمیته های بیمارستانی) و بارگذاری اقدامات منجر به مستند سازی در FTP برخی از اقدامات این واحد در فصل گذشته است.
به گفته قدیمی در این جلسه میزان پیشرفت دو برنامه بررسی و درباره پیشنهاد گزارش میزان پیشرفت برنامه های گروه پرستاری در کمیته اقتصاد درمان، دارو و تجهیزات پزشکی تصمیم گیری شد.
مسئول واحد بهبود کیفیت بیمارستان فارابی با اشاره به نتایج پایش شاخص های کلیدی عملکرد در سه ماهه اول سال 99 گفت: به دلیل شرایط خاص بیمارستان در پاندمی کرونا امکان مقایسه این آمار با زمان‌های مشابه در سال قبل و فصل‌های دیگر وجود ندارد.
قدیمی در ادامه بر اهمیت داشبورد بیمارستانی به عنوان منبع استخراج شاخص ها توسط پایشگران تاکید کرد و افزود: بر اساس تصمیم اعضای کمیته میزان شاخص چرخش تخت اتاق عمل و بهینگی آن در کارگروه ویژه ای بررسی خواهد شد.
وی همچننی درباره نتایج رضایت سنجی بیمار و همراه در سه ماهه اول سال گفت: این رضایت سنجی به روش الکترونیکی و توسط پرسشگر مستقل انجام شده است.
حمیده امیدوار
تهیه کننده:

حمیده امیدوار

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *