رئیس دانشکده پرستاری مامایی، مشارکت دانشکده در تزریق واکسن را در راستای انجام وظیفه مسئولیت اجتماعی دانشکده دانست

دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی رئیس دانشکده پرستاری و مامایی، شنبه ۱۶ مرداد ماه 1400 از مرکز تجمیعی واکسیناسیون دانشکده دیدن کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پرستاری و مامایی، دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی در اولین روز شروع به کار مرکز تجمیعی واکسیناسیون دانشکده از این مرکز بازدید و ضمن صحبت با عوامل اجرایی از زحمات آنان قدردانی کرد.
در این بازدید دکتر نیکبخت نصرآبادی، مشارکت دانشکده در این حوزه را در راستای انجام وظیفه مسئولیت اجتماعی دانشکده عنوان کرد.

در حاشیه این بازدید رئیس دانشکده پرستاری و مامایی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دانشکده، استفاده از ظرفیت اساتید، دانشجویان و کارمندان دانشکده را در این امر خطیر با توجه به نیاز کشور و مشارکت فراگیر در حوزه پیشگیری سطح اول حائز اهمیت دانست.
وی همچنین با قدردانی از عوامل اجرایی و همکاری خوب معاونت بهداشت دانشگاه در فراهم سازی تجهیزات و امکانات این مرکز برای پوشش دهی بیشتر و مناسب تر واکسیناسیون مردمی تشکر و در پایان اظهار امیدواری کرد با افزایش تسهیلات و مراکز ارائه خدمات واکسیناسیون و افزایش پوشش ایمنی عموم مردم بتوان از تاثیرات مخرب ویروس کووید ۱۹ خصوصاً در موج پنجم این بیماری با حاشیه امن بهتر و سلامت بیشتر عبور کنیم.

حسین اکبریان
تهیه کننده:

حسین اکبریان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *