مشارکت داوطلبان بسیجی با مراقبین سلامت در طرح غربالگری کووید-۱۹ در شهرستان اسلامشهر

کارشناس مسئول واحد گسترش شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر از مشارکت و همکاری خواهران داوطلب بسیجی با مراقبین سلامت در طرح غربالگری کووید-۱۹ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، زهرا ربیعی، کارشناس مسئول واحد گسترش شبکه در این خصوص گفت: در طرح غربالگری کووید- ۱۹ به‌عنوان یکی از مهم‌ترین اقدامات وزارت بهداشت در راستای پیشگیری از شیوع و انتشاری بیماری کرونا، مراقبین سلامت در قالب تیم‌های سلامت به‌صورت تلفنی با شماره ۴۰۳۰ با تمام جمعیت تحت پوشش خود تماس گرفته و با پرسش چند سؤال در خصوص علائم بیماری، به غربالگری افراد بیمار و سالم می‌پردازند و در صورت نیاز مشاوره‌های لازم هم داده می‌شود.
وی در ادامه افزود: انجام این طرح مستلزم مشارکت آحاد مردم جامعه با پاسخگویی به شماره تماس ۴۰۳۰ و همچنین مشارکت سازمان‌ها و ارگان‌هایی برای انجام طرح است. نیروهای داوطلب بسیجی ازجمله گروه‌هایی بودند که از ابتدای شیوع بیماری آمادگی خود را در هر زمینه‌ای اعلام کردند و در طرح غربالگری نیز تعدادی از این داوطلبین با حضور در تعدادی از پایگاه‌های سلامت، مراقبین سلامت را یاری کردند.
ربیعی از همکاری و تعامل سپاه ناحیه سیدالهشداء و آموزش‌وپرورش شهرستان هم اظهار داشت: با همکاری و تعامل سپاه ناحیه سیدالشهداء با اداره آموزش‌وپرورش شهرستان فضای مناسب و تجهیزات لازم در اختیار تعدادی از داوطلبین خواهر بسیجی قرار داده شد تا با نظارت روزانه کارشناسان شبکه بهداشت در حال انجام غربالگری کووید-۱۹ می‌باشند.

زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *