نشست مدیران ارشد بیمارستان ضیائیان به منظور بررسی مسائل مختلف مرتبط با اپیدمی کرونا

رئیس بیمارستان در نشستی از تمامی پزشکان هیئت‌علمی که در امر پژوهش فعالیت دارند خواست تا با رعایت اصول علمی و اخلاقی درزمینهٔ کرونا ویروس به فعالیت بپردازند.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی ضیائیان، روز شنبه ۱۶ فروردین ۹۹ در نشستی که در سالن کنفرانس بیمارستان و با حضور دکتر محمد عفت پناه رئیس، دکتر علی‌اشرف اقبالی جانشین و معاون درمان بیمارستان، دکتر ابوالفضل زنده‌دل معاون آموزشی، علی هشیار مدیر، حسین دره چی معاون مدیر و دیگر اعضای تشکیل‌دهنده این جلسه برگزار شد؛ مسائل مختلف مرتبط با اپیدمی کوئید ۱۹ موردبررسی قرار گرفت و مقرر شد فعالیت بخش‌های بالینی با رعایت اولویت خدمت‌رسانی به بیماران درگیر با بیماری کرونا به شرایط معمول خود برگردد و فعالیت‌های درمانگاهی و تخصصی برای خدمت‌رسانی به عموم مردم از سر گرفته شود.
در ادامه این نشست مقرر شد درزمینهٔ بیماران کرونا تلاش شود که این بیماران در یک ساختمان به‌طور مجزا و به‌دوراز تماس با بیماران غیر کرونا روند درمان برایشان ادامه یابد.
رئیس بیمارستان در این نشست به گسترش امکانات آزمایشگاهی در بیمارستان تأکید کرد و حمایت همه‌جانبه کارکنان مبتلابه COVID-۱۹ خواستار شد.
دکتر عفت پناه در پایان بابیان اینکه مسائل مرتبط با کروناویروس فضای جدیدی را برای تحقیقات و پژوهش ایجاد کرده است، از تمامی پزشکان هیئت‌علمی که در امر پژوهش فعالیت دارند خواست تا با رعایت اصول علمی و اخلاقی درزمینهٔ کرونا ویروس به فعالیت بپردازند.

مهدی  صدفی
تهیه کننده:

مهدی صدفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *