اخبار انتصابات

 

 

انتصاب دکتر سید فرشاد علامه به سمت سرپرست دانشکده مجازی

دکتر حسین قناعتی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در حکمی دکتر سیدفرشاد علامه، معاون آموزشی دانشگاه را با حفظ سمت به عنوان سرپرست دانشکده مجازی منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، متن حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر سیدفرشاد علامه
دانشیار محترم دانشگاه
با سلام و احترام 
فناوری اطلاعات در سال های اخیر گسترش چشمگیری داشته و پیوسته تاثیر برجسته ای بر جنبه های مختلف زندگی انسانی گذاشته است. این تاثیر بر ماموریتهای اصلی دانشگاه ها، نمود مضاعف داشته و منشاء تحولات عظیمی در این حوزه بوده است. امروزه بخش عمده ای از تبادل اطلاعات در حیطه های مختلف علوم و فنون، خدمات، آموزش و پژوهش در دنیای مجازی صورت می گیرد، لذا ارتقاء عملکرد، بهره گیری موثر و کارآمد از این ابزار و حضور اثربخش در فضای مجازی از ضروریات دوران ماست.
 نظر به تعهد، سوابق علمی و تجارب ارزشمند جنابعالی، بدین وسیله با حفظ سمت و کلیه وظایف، به عنوان سرپرست دانشکده مجازی منصوب می شوید. انتظار می‌رود با جلب مشارکت اعضای محترم هیأت علمی، کارکنان دلسوز و دانشجویان عزیز در همه مقاطع، ضمن پیشبرد امور جاری دانشکده، در جهت تحقق آرمانها و اهداف دانشگاه تلاش نمائید.
 امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج)  در انجام امور محوله آن چنان مورد رضای اوست، موفق و موید باشید.
دکتر حسین قناعتی
رئیس دانشگاه

 

مهدی  گلپایگانی
تهیه کننده:

مهدی گلپایگانی

1 نظر برای این مقاله وجود دارد

احمد کاویانی

احمد کاویانی

00/12/03 - 09:22

به جناب دکتر علامه تبریک صمیمانه تبریک میگم. امیدوارم اتفاقات بسیار خوبی در اون دانشکده ی دوست داشتنی و جوان (هم از نظر قدمت و هم از نظر کارکنان و هم از نظر چابکی)، با حضور شما اتفاق بیافتد. دانشکده ای با اعضای هیات علمی جوان، خوش فکر و کارآمد و کارشناسان جوان و متخصص که اغلبشان از نظر تخصصی و توانمندی همتای همکاران هیات علمی خودشان هستند. درفضای کاری بسیار جوان، همراه، شاد و دلپذیر. من خوشحالم که دوستان دانشکده اجازه دادند تا من 5 سال همکارشان باشم و از همراهی هاشون در آن 5 سال بسیار سپاسگزارم.

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *