فراخوان جذب همتایار سلامت روان در مرکز مشاوره و راهنمایی دانشجویان

مرکز مشاوره و راهنمایی دانشجویان معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران با هدف فعال سازی رفتاری دانشجویان و تقویت برنامه های مشارکتی برای رفع یا کاهش آسیب های اجتماعی و ساماندهی اوقات فراغت دانشجویان، عضو فعال همتایار می پذیرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، مرکز مشاوره و سلامت روان دانشجویان بمنظور زمینه سازی و  ارتقای انگیزه و روحیه مشارکت دانشگاهیان و توسعه فعالیت های اجتماعی و مهارت ارتباطی و گروهی ایشان و بمنظور کمک به کاهش بروز و شیوع آسیب های روانی و اجتماعی، با توجه به شرایط موجود و ترویج خدمات راهنمایی و مشاوره به دانشجویان و با هدف حفظ ارتباط موثر بین مرکز مشاوره با دانشجویان، همتایار سلامت روان جذب می کند.
همتایاران پس از گذراندن دوره های آموزشی زیر نظر مرکز و با افزایش مهارت های خودمراقبتی و مشارکت جویی می توانند بر اساس توانمندی و علایق در حیطه های مختلف سلامت روان در ارتقای سطح کیفیت زندگی خود و افراد جامعه تاثیر گذار باشند.
علاقمندان تا 20 دیماه 99 فرصت دارند برای ثبت نام به سایت معاونت دانشجویی فرهنگی به نشانی: vsca.tums.ac.ir مراجعه و با تکمیل فرم عضویت به جمع همتایاران بپیوندند.
توضیح اینکه، دانشجویان درصورت داشتن هرگونه سوال می توانند با مریم درخشان نژاد مسئول گروه همتایاران در روزهای شنبه از ساعت 8:30 تا 14 با شماره تلفن 88961004 (داخلی 463) تماس برقرار کنند.
برای ورود به لینک ثبت نام همتایاران سلامت روان، اینجا کلیک کنید.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *