افتتاح نمایشگاه یاریگران زندگی و بازدید از غرفه دانشگاه علوم پزشکی تهران

در غرفه دانشگاه علوم پزشکی تهران، آموزش پیشگیری از اعتیاد توسط روانشناسان با بازی و ایفای نقش و مهارت آموزی عملی و همچنین برنامه‌های جانبی متفاوتی از جمله ارائه مشاوره، ارائه موضوعات آموزشی، برپایی مسابقه و… برای گروه‌های سنی مختلف پیش‌بینی‌شده است.

افتتاح نمایشگاه یاریگران زندگی و بازدید از غرفه دانشگاه علوم پزشکی تهران

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، پنج‌شنبه 25 آبان 1402 نمایشگاه یاریگران زندگی در محل کانون مرکزی پرورشی فکری کودکان و نوجوانان با محوریت افزایش دانش و تغییر نگرش افتتاح شد. این نمایشگاه که از ۲۵ آبان تا دوم آذر در خیابان حجاب سالن مرکزی کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان از ۹ صبح تا ۱۹ عصر دایر است. بازدید برای عموم آزاد است و دانش‌آموزان از طریق مدارس و همچنین خانواده‌ها به همراه فرزندانشان می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.
 نمایشگاه یاریگران زندگی با حضور اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر، سردار ایرج کاکاوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور، علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش تهران و دیگر مسئولان مربوطه افتتاح شد.
در این نمایشگاه، دستگاه‌های عضو و مرتبط ستاد همچون وزارتخانه‌های ورزش و جوانان، بهداشت، فرهنگ و ارشاد و آموزش و پرورش، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فدراسیون‌های ورزشی از جمله تکواندو و تیراندازی، ارتش، بسیج، پست، سازمان جغرافیایی، دانشگاه علوم پزشکی تهران، فراجا، قوه قضاییه، شهرداری تهران، جمعیت هلال احمر، مجمع خیران و سازمان‌های مردم‌نهاد دارای غرفه‌ای اختصاصی هستند.
اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر، سردار ایرج کاکاوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور، علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش تهران دکتر گلاره مستشاری نماینده unodc در ایران، دکتر عباس مزینانی مشاور معاون بهداشت و مدیر گروه سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، معصومه موسوی و محمود رضاعبدلی از وزارت بهداشت و دیگر مسئولان مربوطه از غرفه وزارت بهداشت که معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران امور اجرایی آن را برعهده دارد بازدید کردند.
در غرفه اشاره شده، آموزش پیشگیری از اعتیاد توسط روانشناسان با بازی و ایفای نقش و مهارت آموزی عملی و همچنین برنامه‌های جانبی متفاوتی از جمله ارائه مشاوره، ارائه موضوعات آموزشی، برپایی مسابقه و… برای گروه‌های سنی مختلف پیش‌بینی‌شده است.

اسماعیل  استاجی
تهیه کننده:

اسماعیل استاجی

تصاویر