از وبینارهای آموزشی تا مسابقات ورزشی

برنامه های متنوع آموزشی و ورزشی به مناسبت هفته سلامت بانوان ایرانی در بیمارستان فارابی برگزار می شود

در آستانه هفته سلامت بانوان ایرانی (سبا) سوپروایزر آموزش به بیمار بیمارستان فارابی برنامه های آموزشی و ورزشی دفتر پرستاری این مرکز در این هفته را تشریح کرد.

هفته سلامت بانوان ایرانی (سبا)

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، زینب چاوشی، سوپروایزر آموزش به بیمار بیمارستان فارابی در آستانه هفته سلامت بانوان ایرانی (سبا) سال 1400، برنامه های دفتر پرستاری این مرکزبه مناسبت این هفته را تشریح کرد. وی در گفت و گو با روابط عمومی بیمارستان فارابی گفت: با توجه به نقش مهم بانوان در جامعه و خانواده و اینکه زنان شاغل به ویژه کادر درمان بخش مهمی از بار نظام سلامت را بر دوش می کشند، بیمارستان فارابی هر سال در هفته سلامت بانوان ایرانی برنامه های متنوع آموزشی، فرهنگی و ورزشی را برای کارکنان این بیمارستان برگزار می کند. در سال جاری نیز با توجه به تاکید معاونت بهداشت وزارت بهداشت و شعار «زنان، مدیریت سلامت و مهار کرونا» به دنبال آن هستیم تا برنامه های متنوع و مفیدی را برای کارکنان برگزار کنیم.
وی در ادامه افزود: تغذیه و واکیسناسیون در برابر کرونا از اساسی ترین مواردی هستند که بانوان در شرایط کنونی باید برای حفظ سلامت خود به آن ها توجه کنند به همین منظور شنبه 24 مهر وبینار تغذیه برای پرستاران و چهارشنبه 28 مهر وبینار واکسیناسیون در دوران بارداری و شیردهی را در این بیمارستان برگزار خواهد شد. 
چاوشی اشاره ای نیز به برنامه های ورزشی ویژه بانوان در این هفته کرد و اظهار داشت: یکی دیگر از برنامه های ما برای هفته سلامت بانوان و تشویق کارکنان به انجام فعالیت های بدنی، پیاده روی صبحگاهی به همراه میان وعده سالم برای بانوان شاغل در بیمارستان است. هچنین با افتتاح پیاده راه سلامت بیمارستان فارابی که با حضور رییس و مسئولان بیمارستان انجام شد، تلاش می کنیم تا همکاران را برای حضور و استفاده از تجهیزات ورزشی موجود در این پیاده راه ترغیب کنیم. در کنار این برنامه هامسابقه دارت ویژه بانوان سه شنبه 26 مهر در زمین ورزشی بیمارستان برگزار و جوایزی نیز به نفرات برتر اهدا خواهد شد. سوپروایزر آموزش به بیمار بیمارستان فارابی از برپایی ایستگاه سلامت برای بیماران و مراجعه کنندگان در این هفته خبر داد و افزود: برنامه های متنوع بیمارستان فارابی در هفته سلامت بانوان محدود به کارکنان نشده و در ایستگاه غربالگری پرفشاری خون و مشاوره سلامت پذیرای بیماران و همراهان آنان هستیم.
پوستر هفته سلامت بانوان ایرانی (سبا) را اینجا دریافت کنید.
روزشمار هفته سلامت بانوان ایرانی را از اینجا دریافت کنید.
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *