برگزاری مراسم رونمایی از کتاب چهل کودک، نوشته دکتر مصطفی معین

رئیس مرکزتحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی تجربیاتش از سالها طبابت در حوزه کودکان را در 4 جلد کتاب با عنوان: چهل کودک، به رشته تحریر درآورده است.


گالری عکس
به گزارش روابط عمومی  مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی  عصر روز دوشنبه 15 مهر 98، مراسم رونمایی از کتاب دکتر مصطفی معین، رئیس این مرکز، با عنوان: چهل کودک، با حضور جمعی ازخانواده ها، کودکان ، اهالی رسانه و  چهره های فرهنگی و هنری  در شهر کتاب مرکزی تهران برگزار شد.
در این مراسم کتاب چهل کودک در چهار جلد به قلم دکتر معین و با تصویرگری مجید خادمی برای اولین‌بار عرضه شد، دکتر معین استاد فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی است که تجربه‌اش از سال‌ها طبابت در حوزه‌ کودکان را به رشته‌ تحریر درآورده است.
برنامه رونمایی کتاب چهل کودک در دو قسمت برگزار شد، بخش اول این برنامه  از ساعت ۱۷ برای مخاطب کودک و خانواده و کتابخوانی و گپ و گفت با خانواده‌ها و کودکان در مورد سلامت و گفت‌وگو با کودکان بود که در این بخش دکتر معین، مولف، علی‌اصغر سیدآبادی و معصومه انصاریان از نویسندگان شاخص کتابهای کودک و نوجوان، سخنرانی کردند.
در بخش دوم برنامه، مراسم رونمایی از کتاب  و امضای  آن توسط دکتر معین برای علاقه‌مندان به کتاب انجام شد و  در ادامه گفت‌وگوی تخصصی  درباره گفت‌وگو و کودک و سلامت با سخنرانی دکتر معین، دکتر هادی خانیکی، عضو هیئت علمی دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی، دکترعلیرضا کرمانی، جامعه شناس و رودابه کمالی، نویسنده کودک و نوجوان انجام گرفت.
یادداشت‌های این مجموعه کتاب،حاصل گفت‌وگوهایی است که دکتر معین طی سالیان مختلف با بیماران کودک خود داشته و در پایان هر یادداشت، پیام های آموزشی از جنبه‌ پزشکی، اجتماعی و تربیتی ذکر شده است.


.
این مجموعه به شکلی نفیس و به دو زبان فارسی و انگلیسی از سوی انتشارات نقش شمسه در چهار جلد با عنوانهای:  کودک خشن، رویاهای کودکانه، محبت‌های کودکانه و لطیفه‌ای از زبان عسل، به بازار کتاب عرضه شده است.

عکس و خبر: الناز واحدی

الناز واحدي
تهیه کننده:

الناز واحدي