به پاس 30 سال خدمت صادقانه از بازنشستگان سال 1400 بیمارستان فارابی قدردانی شد

رئیس بیمارستان فارابی در مراسمی که به منظور تکریم و قدردانی از بازنشستگان سال 1400 این بیمارستان برگزار شده بود، موفقیت های این مجموعه را مدیون تلاش های کارکنانی دانست که در طی سال ها در این مرکز خدمت کرده و اکنون به افتخار بازنشستگی نائل آمدند.

از بازنشستگان سال 1400 بیمارستان فارابی قدردانی شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، با حضور دکتر مهدی خداپرست، رئیس و سعید مرادی، مدیر بیمارستان از بازنشستگان سال 1400 این مرکز قدردانی شد. دکتر خداپرست در این مراسم که چهارشنبه 18 اسفند 1400 برگزار شد، با قدردانی از تلاش های بازنشستگان بیمارستان فارابی در زمان خدمت اظهار داشت: وقتی به چهره های حاضر در این جلسه نگاه می کنم جمعی از دوستان خود را میبینم که از دوران دستیاری در بیمارستان با آنان همکار هستم. سال ها همکاری باعث ایجاد وابستگی و فضای دوستانه ای میان ما شده است. از یک طرف برای بازنشستگی همکاران خوشحال هستم زیرا فصل جدیدی در زندگی آنان آغاز خواهد شد ولی از طرف دیگر ناراحتم زیرا دیگر در بیمارستان و در کنار ما حضور ندارند.
رئیس بیمارستان فارابی موفقیت های بیمارستان فارابی در عرصه های مختلف را مدیون تلاش های کارکنانی دانست که در طی سال ها در این مرکز خدمت کرده و اکنون به افتخار بازنشستگی نائل آمدند. وی افزود: ممکن است بازنشستگی باعث ایجاد فاصله میان شما و بیمارستان فارابی شود اما بدانید هیچ گاه فراموش نخواهید شد. البته گاهی به دلایل مختلف مانند کمبود نیرو بی مهری هایی نیز در حق همکاران شده باشد اما جایگاه شما در بیمارستان فارابی همواره جایگاه بالایی است.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد با پایان همه گیری کرونا بتوان در مراسمی از همکاران بازنشسته و خانواده های آنان قدردانی کرد.
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

تصاویر

از بازنشستگان سال 1400 بیمارستان فارابی قدردانی شد از بازنشستگان سال 1400 بیمارستان فارابی قدردانی شد از بازنشستگان سال 1400 بیمارستان فارابی قدردانی شد از بازنشستگان سال 1400 بیمارستان فارابی قدردانی شد از بازنشستگان سال 1400 بیمارستان فارابی قدردانی شد از بازنشستگان سال 1400 بیمارستان فارابی قدردانی شد از بازنشستگان سال 1400 بیمارستان فارابی قدردانی شد از بازنشستگان سال 1400 بیمارستان فارابی قدردانی شد از بازنشستگان سال 1400 بیمارستان فارابی قدردانی شد از بازنشستگان سال 1400 بیمارستان فارابی قدردانی شد از بازنشستگان سال 1400 بیمارستان فارابی قدردانی شد از بازنشستگان سال 1400 بیمارستان فارابی قدردانی شد از بازنشستگان سال 1400 بیمارستان فارابی قدردانی شد از بازنشستگان سال 1400 بیمارستان فارابی قدردانی شد از بازنشستگان سال 1400 بیمارستان فارابی قدردانی شد از بازنشستگان سال 1400 بیمارستان فارابی قدردانی شد از بازنشستگان سال 1400 بیمارستان فارابی قدردانی شد از بازنشستگان سال 1400 بیمارستان فارابی قدردانی شد از بازنشستگان سال 1400 بیمارستان فارابی قدردانی شد از بازنشستگان سال 1400 بیمارستان فارابی قدردانی شد از بازنشستگان سال 1400 بیمارستان فارابی قدردانی شد از بازنشستگان سال 1400 بیمارستان فارابی قدردانی شد از بازنشستگان سال 1400 بیمارستان فارابی قدردانی شد

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *