• تاریخ انتشار : 1399/02/02 - 07:24
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 372
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه بررسی میزان کسورات بیمه ای درمانگاه اورژانس بیمارستان فارابی برگزار شد

در جلسه بررسی میزان کسورات بیمه ای درمانگاه اورژانس بیمارستان فارابی بر مدیریت نیروها و به کارگیری راهکارهای مناسب در راستای کاهش خطای انسانی برای جلوگیری از این کسورات تاکید شد.

جلسه بررسی میزان کسورات بیمه ای درمانگاه اورژانس بیمارستان فارابی برگزار شد
به گزارش روابط عمومی بیمارستان فارابی، جلسه بررسی میزان کسورات بیمه‌ایدرمانگاه اورژانس این بیمارستان دوشنبه اول اردیبهشت ۱۳۹۹ با حضور دکتر محمدرضا اکبری، رییس، دکتر آرش میرمحمد صادقی، معاون درمان، دکتر محمد سلیمانی، مسئول فنی و سعید مرادی، مدیر این مرکز برگزار شد.
پیش از آغاز این جلسه، مریم قاسمی، سرپرست واحد درآمد بیمارستان فارابی گزارشی را از میزان کسورات برگه‌های دفترچه بیمه بیماران اورژانس این بیمارستان نسبت به بیماران پذیرش شده ارائه کرد.
فاطمه سلیمانی، سرپرستار درمانگاه اورژانس نیز کمبود نیروی منشی در این درمانگاه را یکی از عوامل بروز کسورات در برگه‌های دفترچه بیمه دانست و ابراز امیدواری کرد با اختصاص نیروی انسانی بتوان این مشکل را برطرف کرد.  
در ادامه دکتر اکبری کاهش کسورات را امری ضروری برای بیمارستان دانست و ابراز امیدواری کرد با هماهنگی بیشتر بین بخش‌های بیمارستان از بروز این مشکل تا حد زیادی جلوگیری شود. وی پس از بررسی پیشنهادات اعضای جلسه درباره روند پذیرش بیماران در درمانگاه اورژانس اظهار داشت: ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با مدیرت نیروی انسانی بیمارستان فارابی و اختصاص دادن نیروی انسانی متناسب با حجم کار واحدها، خطاهای انسانی به وجود آمده را کاهش دهیم و شاهد کسورات کمتری در درآمدهای بیمارستان باشیم. رییس بیمارستان فارابی همچنین از ارائه خدمات پزشکی قانونی در درمانگاه اورژانس این بیمارستان خبر داد و از پزشکان این درمانگاه خواست تا برای افزایش سرعت خدمات دهی و رفاه حال بیماران، خدمات پزشکی قانونی و تکمیل فرم‌های مربوطه در همین درمانگاه انجام شود و از معاونت درمان بیمارستان خواست تا با بررسی شرایط، هرچه سریعتر زمینه لازم برای ارائه این خدمات را فراهم کند.
  • گروه خبری : بیمارستان فارابی
  • کد خبر : 153657
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *