به مناسبت هفته دفاع مقدس

جلسه هم اندیشی اعضای کانون بسیج بیمارستان فارابی برگزار شد

به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اعضای کانون بسیج شهید سهرابی بیمارستان فارابی با حضور در جلسه هم اندیشی این کانون درباره عملکرد و برنامه های بسیج این بیمارستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

جلسه هم اندیشی اعضا کانون بسیج بیمارستان فارابی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، به مناسبت هفته دفاع مقدس جلسه هم اندیشی اعضای کانون بسیج شهید سهرابی این بیمارستان ظهر سه شنبه 6 مهر 1400 با حضور سعید مرادی، مدیر بیمارستان و جانشین فرمانده کانون بسیج این مرکز و فریده آژیر، مدیر پرستاری بیمارستان فارابی برگزار شد.
در این جلسه مرادی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: شجاعتی که رزمندگان اسلام در مقدس ترین دفاع از خودشان نشان دادند در تاریخ ماندگار شد و همین باعث شده که با گذشت بیش از 43 سال از پایان آن دوران همچنان یاد رشادت ها و حماسه هایی که شهدا و رزمندگان در 8 سال جنگ تحمیلی آفریدند در خاطره ها زنده بماند. وی افزود: همانند سال های گذشته فرا رسیدن این هفته بهانه ای شد تا به همراه بسیجیان بیمارستان فارابی دور هم جمع شویم و علاوه بر زنده نگاه داشتن یاد شهدا، جانبازان و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس، گزارش عملکرد کانون بسیج بیمارستان را نیز مرور کرده و از نظرات سایر همکاران نیز در این زمینه بهره مند شویم.
در ادامه لیلا بوژآبادی، مدیر داخلی کانون بسیج شهید سهرابی بیمارستان فارابی گزارشی از فعالیت های این کانون را برای حاضران شرح داد و سایر اعضا نیز نظرات خود را درباره حضور در برنامه های جهادی مانند پایگاه های ویزیت رایگان و ارائه خدمات پزشکی به ساکنان مناطق کم برخوردار بیان کردند. خاطره گویی توسط جانبازان و ایثارگران بیمارستان فارابی از زمان حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل پایان بخش این جلسه بود.
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

تصاویر

سعید مرادی، مدیر بیمارستان فارابی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *