چهارمین نشست مدیر روابط‌عمومی دانشگاه با راهبران شبکه‌های اجتماعی بیمارستان‌ها

دکتر ترابی: در تولید محتوا از خلاقیت و نوآوری بهره بگیرید تا در مخاطب حس امید زنده شود

مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در چهارمین نشست خود با راهبران شبکه‌های اجتماعی بیمارستان‌ها، با تاکید بر امیدآفرینی؛گفت: در تولید محتوا از خلاقیت و نوآوری بهره بگیرید تا در مخاطب حس امید زنده شود.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست 14 دی 1401 راهبران شبکه‌های اجتماعی بیمارستان‌ها که در سالن شورای حکیم برگزار شد، دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، ضمن تشکر از ارائه خوب عملکرد همکاران در واحدها؛ گفت: برای اینکه بتوانیم تلاش‌ها را به انسجام برسانیم باید به معنای واقعی حس تعلق را برای مخاطب رقم بزنیم. 
وی با اشاره به اینکه همگی این افتخار را داریم که عضو خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران هستیم؛ افزود: باید در شبکه‌های اجتماعی حضور فعال برای معرفی دستاوردهای دانشگاه داشته باشیم. 
دکتر ترابی گفت: در تولید محتوا نیز باید خلاقیت و نوآوری وجود داشته باشد تا موردتوجه مخاطب قرار گیرد و محتوا به‌صورت غیرمستقیم برای مخاطب ترسیم، طراحی و لطافت‌هایی به آن اضافه شود تا بتواند احساس مخاطب را زنده کند. 
دکتر ترابی با بیان اینکه «لینک‌سازی و انتشار شبکه‌ای» در تولید محتوای تولید شده بسیار حائز اهمیت است؛ یادآور شد: این مهم می تواند بازانتشار و ماندگاری اثرگذاری را به وجود بیاورد. 
مدیر روابط عمومی دانشگاه با تاکید بر اینکه باید در بیمارستان‌ها کانال‌های ویژه ای در فضای مجازی برای بیماران وجود داشته باشد؛ تصریح کرد: از این طریق می توانید اطلاعات مهم مورد نیاز بیماران را در اختیارشان قرار دهید. سالانه صدها هزار نفر به بیمارستان‌های تابعه مراجعه می‌کنند که از این طریق می‌توان اطلاعات خوبی را در اختیار هم‌وطنان عزیز قرار داد. 
دکتر ترابی از انعقاد تفاهم نامه مشترک بین دانشگاه علوم پزشکی تهران و بنیاد سینمایی فارابی خبر داد و گفت: مقرر شد در خصوص موضوعات مرتبط با سلامت تولیدات سینمایی همکاری داشته باشیم چرا که برنامه های جدید روابط عمومی ها در قالب تامزها برای این بنیاد سینمایی بسیار جذاب بود. 
وی با اشاره به رسالت مهم روابط عمومی، گفت: همکاران روابط‌عمومی که تولید محتوا انجام می دهند با ارائه دستاوردها و نوآوری ها در حوزه بهداشت و درمان به پزشکان در حیات و نجات جان بیماران کمک موثر می کنند. باید به کار خود فراتر از وظیفه نگاه و با اشتیاق فراوان فرایندها را پیگیری کنید.  
دکتر ترابی ادامه داد: این حس باید در وجود تک‌تک ما پررنگ شود که مطلب تولید شده می‌تواند در نجات جان یک بیمار اثربخش باشد آن زمان با نگاه متفاوت‌تری به کار خود می‌پردازیم.
مدیر روابط عمومی دانشگاه با تاکید بر اینکه کار روابط عمومی، امیدآفرینی است؛ یادآور شد: باید به پست‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی باز نشر می‌کنید حس خوبی داشته باشید و روزانه در شبکه اجتماعی بیمارستان فعال و در تعامل مستمر با کارکنان مجموعه باشید. 
وی خاطر نشان کرد: این جلسات در پی پیگیری‌های مستمر رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی تهران به‌صورت منظم برگزار می‌شود؛ خروجی جلسات باید منجر به انتشار محتواهای جذاب و پویا در شبکه‌های اجتماعی باشد مطمئناً از سوی رئیس دانشگاه بازدید می‌شود. 
توضیح اینکه هریک از راهبران شبکه‌های اجتماعی بیمارستان ها، فعالیت خود در شبکه‌های مجازی را تشریح و گزارشی از شمار کاربران خود در هریک از این شبکه‌ها ارائه کردند. همچنین مقرر شد برنامه های پیشنهادی تولیدی در قالب تامزها از سوی روسای بیمارستان ها برای روابط عمومی ستاد  به‌صورت نامه ارسال شود.
 
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

تصاویر

فایل ها

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *