دکتر ترابی: در کمیته فناوری ما می‌خواهیم به بعد فناوری یا second life که همان زندگی دوم تعبیر میشود، بپردازیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در راستای اجرای معرفی جایگاه برند در نظر مخاطبان و ذینفعان و خلق ارزش برند برای دانشگاه علوم پزشکی تهران، کمیته توسعه فناوری اطلاعات در برندینگ، روز شنبه 4 مرداد 99، سومین جلسه کمیته توسعه فناوری اطلاعات، برگزار شد.

در این جلسه دکتر ماشاءالله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه، به نمایش نقشه فعالیت های انجام شده در کمیته‌های سرآمدی و اثربخشی پرداخت و ضمن معرفی شاخه ها و اهداف کمیته ها و شاخص هایی که هر کمیته بر روی آن متمرکزشده است، گفت: کمیته توسعه فناوری اطلاعات باید نقشه کمیته های فوق را به مانند یک تابلو، همواره مدنظر قرار داشته باشد و در طرح ریزی، برنامه ریزی و توسعه فناوری اطلاعات ،ضمن توجه به خلق ارزش  و توسعه برندینگ دانشگاه از مصادیق و محورهایی که در دیگر کمیته ها مورد طرح است، استفاده کند و علاوه بر خلق ایده و معرفی فناوری های جدید، نسبت به تدوین دستورالعملها و تهیه شاخص هایی که موجب ارتقای رتبه دانشگاه در مجامع جهانی وب میشود، اقدامات لازم را بعمل آورد.

همچنین ایشان به دو گروه از خدمات کمیته توسعه فناوری اطلاعات که شامل خدمات کاربرد و خدمات ارزش افزود است،اشاره نمود و گفت:خدمات کاربردی مشمول معرفی هر خدمتی است که میتواند در فناوری اطلاعات به مخاطبین سازمان کمک نموده و موجب تقویت برند شود و خدمات ارزش افزوده، مجموعه اقداماتی ست که تاثیر مستقیم در پیشرفت و موفقیت خدمت و برندینگ میشود.بنابراین رویکرد این کمیته باید به این صورت باشد که هر خدمتی که در بخش کاربرد معرفی میشود، باید به ارزش افزوده آن پرداخته شود تا نتایج موفق تری را کسب کند.

در ادامه مهندس نعیمی، دبیر کمیته فناوری اطلاعات در برندینگ، خدمات ارزش افزوده را شامل مستندسازی، آموزش، یکپارچه سازی، کنترل کیفیت و تحلیل و آنالیز برشمرد و نسبت به مشارکت همکاران در این بخش ها نظر سنجی نمود.

کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *