قدردانی مدیر دفتر بازرسی دانشگاه از رئیس دانشکده دندانپزشکی

دکتر سید محمد هادی موسوی مدیر دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد ورسیدگی به شکایات دانشگاه، از عملکرد دانشکده دندانپزشکی در پیشبرد طرح صیانت شهروندی قدردانی کرد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی، این جلسه  با حضور دکتر امیر رضا رکن ریئس دانشکده، هیئت رئیسه، سید محمد هادی موسوی مشاور ریاست و مدیر دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، پیمانه گوران معاون دفتر بازرسی ارزیابی و رسیدگی به شکایات، ناصر ندیری بازرس 12 خرداد 98 در سالن شورا برگزار شد. 

در این جلسه دکتر سید محمد هادی موسوی، از زحمات دکتر امیر رضا رکن برای اقدامات طرح صیانت از حقوق شهروندی، در سطح دانشگاه قدردانی کرد.
دکتر سید محمدهادی موسوی هدف از این نشست را قدردانی از زحمات ریاست و هیات رئیسه دانشکده دندانپزشکی در طی یک سال گذشته در خصوص عملکرد صیانت از حقوق شهروندی دانست.

وی تصریح کرد: ارائه خدمات بهتر با اصلاح فرایندهای سازمانی که مهم ترین آن رسیدگی به شکایات و تکریم ارباب رجوع است که دانشکده دندانپزشکی به عنوان یکی از بهترین دانشکده ها در سطح کشور است و امیدواریم که در همه امور موفق و سربلند باشد.
دکتر امیررضا رکن نیز ضمن تشکر از دکتر موسوی و همکاران ایشان در دفتر بازرسی، کسب این رتبه را حاصل تلاش و زحمات همه کارکنان واحدهای درمانی و اداری دانست و در ادامه افزود: این دانشکده ماموریت های مهم و متعددی به‌عنوان بزرگترین دانشکده در دانشگاه که فعالیت های آموزشی درمانی را دارد که با  سیاست‌گذاری و بهره مندی از پتانسیل اعضای هیات علمی ، اساتید و کارکنان، حرکت با شتاب و البته با دقت را برای رسیدن به افزایش رضایت مندی مردم در دستور کار قرار دادیم تا در حداقل زمان بتوانیم نسبت به تصحیح مسیر اقدام کنیم، چرا که آموزش باید باعث بهبود ارائه خدمات به بیماران شود. افزایش رضایت‌مندی بیماران، ارائه پذیرش بهینه در کوتاه‌ترین زمان ممکن، اعلام مشکلات ارباب رجوع در پذیرش بیماران از عوامل موثر در موفقیت طرح صیانت از حقوق شهروندی بوده است.
خبرنگار و عکاس: حمیده ایزدی

تهیه کننده: