محتوای خبری دانشکده دندانپزشکی

اقدامات معاونت اداری و مالی دانشکده دندانپزشکی در سال 97 / دکتر آرش منصوریان : سال 97 را نوآوری در حقوق شهروندی دانست.

مدتی است ثبت اقدامات سال 97 در دستور کار واحد روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی قرارگرفته است و در همین راستا گفتگو با دکتر آرش منصوریان معاون اداری و مالی و عضو هیات علمی و سرپرست تخصصی گروه بیماری‌های دهان و فک و صورت را در این خبر خواهید خواند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی، دکتر آرش منصوریان در سال 94 به سمت معاون اداری و مالی این دانشکده از طرف معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه جناب آقای دکتر بیگلر منصوب و در سال 96 توسط ریاست جدید دانشکده جناب آقای دکتر رکن در این سمت ابقا شدند. وی در این معاونت عهده دار توسعه کیفیت، کمیت و رضایت‌مندی در تحقق و تداوم اهداف کلان و انجام رسالت‌های دانشکده و دانشگاه برای پشتیبانی و توسعه مدیریت منابع، درمان و آموزش می باشد.

 ایشان به عنوان اقدامی پیشتاز در کارنامه عملکردی خود ، همکاری در زمان ریاست دکتر بیات درپیاده سازی سیستم HIS ، سیستم جامع مدیریت اطلاعات داروخانه، سیستم پکس (PACS) و تجهیز بخش رادیولوژی به مدرن‌ترین بخش رادیولوژی و سامان دهی و چابک سازی در تامین و تجهیز مواد و تاسیسات دانشکده را دارد،همچنین تبدیل سیستم استریل مرکزی دانشکده به پیشرفته ترین امکانات (CSSD)که هم اکنون نیز دانشکده دندانپزشکی به عنوان الگویی موفق، میزبان سایر دانشگاه‌های کشور است.

 دکتر منصوریان در گفت و گو با روابط عمومی گفت: در آستانه ی سال نو، فرصت را مغتنم شمرده و  تشکر و قدردانی ویژه از حمایت های ریاست دانشکده جناب آقای دکتر رکن و تلاش های هیات رییسه ، مدیران گروه، اعضا هیات علمی، روسا و مسئولین و کارکنان دارم  و در سال جدید برای خانواده دندانپزشکی سلامتی، موفقیت،شادکامی و توفیق خدمت بیشتر برای تحقق اهداف دانشکده و دانشگاه را آرزو می‌کنم.

 وی علت نام گذاری معاونت  اداری و مالی در سال 97  نوآوری در حقوق شهروندی را این چنین بیان کرد:

 با تاکیدات دکتر امیررضا رکن رئیس دانشکده و رئیس کمیته صیانت از حقوق شهروندی دانشکده دندانپزشکی و نگاه ویژه و اخلاق مدار ایشان به تمامی مراجعین و شهروندان دانشکده برآن شدیم که با استفاده از روش های علمی و رویکردهای مدیریتی شناسايي مراجعین ، ذينفعان و تحليل ذينفعان دانشکده دندانپزشکي را انجام دهیم که حاصل آن تعداد  20 گروه ذی نفع از جامعه شهروندی شد . پس از آن با شناسایی و به‌کارگیری نیروهای  متخصص در کادر پرسنلی واحدهای اداری، آموزشی، پژوهشی،دانشجویی و درمانی اقدام به اجرای برنامه های تعیین شده مرتبط با حقوق شهروندی جهت نظام پاسخگویی کارآمد به شهروندان با توانمندی سازمانی منابع انسانی مبتنی بر آموزش‌های دانشگاه نسل سوم، برگزاری سلسله کارگاه‌های آموزشی عمومی و اختصاصی به تعداد 30 کارگاه برای طیف گسترده ی 250 نفر از کارکنان با تحصیلات و مشاغل مختلف در گروه های اداری، درمانی و خدماتی ، آگاهی دادن به موقع از فرآیندهای اداری به مردم که  با برگزاری بیش از 10 جلسه تخصصی با کارشناسان ، تغییر،اصلاح و ارتقا فـرآیندهای اصلی، مدیریتی و پشتیبانی باطراحی، تدوین و بروز رسانی بیش از 300 فرآیند ستادی و درمانی با همکاری مدیران گروه های آموزشی ،مسئولین و ثبت آن در سایت، انتخاب دانشکده به عنوان قطب توسعه میزخدمت الکترونیک دانشگاه با خدمت رسانی 20 راهبر میز خدمت الکترونیک در بخش‌های اداری و درمانی، ساماندهی فضا، اجرای طرح دو زبانه فارسی و انگلیسی جهت علایم و نشانه های راهنما ، اطلاع رساني مناسب به مراجعين درباره نحوه خدمت رساني، فرهنگ سازی دیداری ، سایت فعال ، راهنمای دانشکده از نگاه شهروندان و تلفن گویا، مكانيسم‌های اجرايي رسيدگي به شكايات، انتقادات و پيشنهادات بخش آموزش، بهداشت ، درمان و پشتیبانی، انجام نظرسنجی از رضایت‌مندی

مراجعین و ذی نفعان در ارتباط با چگونگی ارائه خدمات و اعمال نتایج نظرسنجی مردم در انتخاب و تجلیل از 40 کارمند نمونه و اخلاق مدار، مديريت آرشيو الكترونيكي و هوشمند اسناد، طراحی نقشه کدگذاری کدینگ های دانشکده، ایجاد و راه اندازی واحد تریاژ، تجهیز بخش دندانپزشکی کودکان به سیستم اتاق عمل ، بیهوشی و هدفانتوم‌های مجهز و پیشرفته اتاق بهداشت، راه اندازی و تجهیز پری کلینیک بخش تخصصی اندودانتیکس ، تجهیز سالن ورزشی، تجهیز و بازسازی نمازخانه، توسعه فضای فیزیکی با معماری محوطه و طراحی فضای سبز انجام شده ،معاون اداری و مالی دانشکده دندانپزشکی اظهار داشت : برقراري نظام نوين پرداخت کارانه که بمدت 80 سال کارانه ایی تعلق نمی گرفت که در سال 96 این امر با تلاش های دانشکده محقق و شروع به پرداخت گردید و هم چنین خریداری میکروسکوب‌های پیشرفته تحقیقاتی و تجهیز بخش اندودانتیکس در اردیبهشت 98 از دیگر اقدامات این معاونت است .

در پایان دکتر آرش منصوریان افزود:  البته تمامی اقدامات برای جلب رضایت ذی نفعان و ارائه خدمات با کيفيت، با تکنولوژي روز و مطابق با استانداردهاي جهاني برای  20 گروه از جامعه ی شهروندی در سال 97 انجام شده است و از  مهم ترین برنامه های این معاونت درسال 98 تدوین نقشه جامع به منظور برآورد نیروی انسانی مورد نیاز در افق چهارساله و هم چنین طراحی و پیاده سازی داشبورد مدیریتی در بخش آموزش، بهداشت ، درمان و منابع انسانی است.

 

کلمات کلیدی
تهیه کننده: