• تاریخ انتشار : 1400/11/12 - 14:34
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 3712
  • زمان مطالعه : 5 دقیقه

نشست معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه با مدیرعامل بانک رسالت

دکتر ذاکریان: هدف از صدور بن کارت رفاهی، ارتقای خدمات مختلف و افزایش رضایتمندی کارکنان است

معاون توسعه مدیریت برنامه‌ریزی منابع دانشگاه، هدف از صدور بن کارت رفاهی را ارتقای سرانه خدمات فرهنگی، تفریحی، ورزشی و رفاهی دانشگاه و در راستای افزایش رضایتمندی کارکنان دانست.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر سیدابوالفضل ذاکریان معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه، بابیان اینکه بن کارت رفاهی زمینه‌ساز ارائه خدمات رفاهی الکترونیک به کارکنان دانشگاه است افزود: این بن کارت به‌منظور واریز هدایا و تسهیلات رفاهی به مناسبت‌های مختلف اعم از روز زن، روز مرد، روز کارمند، ارزاق ماه مبارک رمضان، اعیاد و ... برای کارکنان محترم دانشگاه علوم پزشکی تهران تهیه‌شده است. 
وی بابیان اینکه این طرح به‌منظور ارتقای سرانه خدمات فرهنگی، تفریحی، ورزشی و رفاهی و در راستای افزایش رضایتمندی کارکنان، هدف‌گذاری شده است افزود: امکان تنوع‌بخشی به خدمات کارت و جیب بندی در حوزه‌های کالا و خدمات،  سفر، ورزش و تفریحات، فرهنگ و آموزش و باشگاه کارکنان وجود دارد.
وی با اشاره به ویژگی‌های بن کارت رفاهی گفت: این بن کارت قابلیت خرید از تمامی دستگاه‌های پوز سراسر کشور و همچنین  خرید از درگاه‌های اینترنتی با اختصاص رمز دوم را دارد. از دیگر مزایای آن می‌توان به  دائمی بودن کارت و امکان شارژ آن به‌دفعات متعدد و همچنین جیب بندی یا سگمنت بندی آن به تعداد نامحدود به‌صورت آفلاین و آنلاین (برای تمام درگاه‌های بانکی و پوزها) به‌منظور مدیریت خرید کالا یا خدمات با تخفیف ویژه (تخفیف مضاعف از فروشگاه‌های مختلف بدون نیاز به تشریفات خاص) و همچنین قابلیت بررسی نرم‌افزاری و آماری استفاده از امکانات اشاره کرد. 
وی بابیان اینکه برخلاف سایر کارت‌های هدیه که یک‌بارمصرف هستند، این بن کارت به دلیل امکان مدیریت، کنترل و تغییر مبلغ شارژ در زمره کارت‌های اعتباری قرار می‌گیرد افزود: بن کارت رفاهی دانشگاه مانند تمامی کارت‌های اعتباری بانک‌های معتبر دارای رمز شخصی و ایمن بوده و حتی قابلیت تغییر رمز توسط شخص را داراست. به‌منظور آگاهی از میزان مانده‌حساب، با مراجعه به سامانه الکترونیکی بانک عامل، امکان رؤیت تراکنش‌ها، میزان شارژهای صورت گرفته و مانده‌گیری برای شخص دارنده وجود دارد.
دکتر ذاکریان در توضیح  نحوه اجرای این طرح گفت: همکارانی که در بانک قرض‌الحسنه رسالت حساب دارند؛ می‌توانند برای دریافت خدمات مربوط به رمز (رمز مجدد، رمز اینترنت بانک دو عاملی، همراه بانک) و یا سایر خدمات بانکی، به پیشخوان مجازی رسالت مراجعه نمایند. سایر همکاران نیز با مراجعه به نماینده رفاهی واحد محل خدمت خود می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند. 
معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه، در پایان سخنان خود تأکید کرد: در آینده‌ نزدیک در راستای برنامه‌ها و سیاست‌های دانشگاه و در جهت توسعه خدمات رفاهی و انعقاد تفاهم‌نامه‌های رفاهی با سازمان‌های مختلف، امکانات و خدمات متنوعی از طریق این کارت ارائه می‌شود و امیدواریم مجموعه این اقدامات موجب افزایش رضایتمندی و تقویت احساس وفاداری و تعلق‌خاطر سازمانی کارکنان شود. 
 
نشست معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه با مدیرعامل بانک رسالت 
دکتر ذاکریان: بن کارت رفاهی واریز هدایا و تسهیلات رفاهی در اختیار کارکنان دانشگاه قرار می‌گیرد
 
معاون توسعه مدیریت برنامه‌ریزی منابع دانشگاه، هدف از صدور بن کارت رفاهی را ارتقای سرانه خدمات فرهنگی، تفریحی، ورزشی و رفاهی دانشگاه و در راستای افزایش رضایتمندی کارکنان دانست.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر سیدابوالفضل ذاکریان معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه، بابیان اینکه  بن کارت رفاهی زمینه‌ساز ارائه خدمات رفاهی الکترونیک به کارکنان دانشگاه است افزود: این بن کارت به‌منظور واریز هدایا و تسهیلات رفاهی به مناسبت‌های مختلف اعم از روز زن، روز مرد، روز کارمند، ارزاق ماه مبارک رمضان، اعیاد و ... برای کارکنان محترم دانشگاه علوم پزشکی تهران تهیه‌شده است. 
وی بابیان اینکه این طرح به‌منظور ارتقای سرانه خدمات فرهنگی، تفریحی، ورزشی و رفاهی و در راستای افزایش رضایتمندی کارکنان، هدف‌گذاری شده است افزود: امکان تنوع‌بخشی به خدمات کارت و جیب بندی در حوزه‌های کالا و خدمات،  سفر، ورزش و تفریحات، فرهنگ و آموزش و باشگاه کارکنان وجود دارد.
وی با اشاره به ویژگی‌های بن کارت رفاهی گفت: این بن کارت قابلیت خرید از تمامی دستگاه‌های پوز سراسر کشور و همچنین  خرید از درگاه‌های اینترنتی با اختصاص رمز دوم را دارد. از دیگر مزایای آن می‌توان به  دائمی بودن کارت و امکان شارژ آن به‌دفعات متعدد و همچنین جیب بندی یا سگمنت بندی آن به تعداد نامحدود به‌صورت آفلاین و آنلاین (برای تمام درگاه‌های بانکی و پوزها) به‌منظور مدیریت خرید کالا یا خدمات با تخفیف ویژه (تخفیف مضاعف از فروشگاه‌های مختلف بدون نیاز به تشریفات خاص) و همچنین قابلیت بررسی نرم‌افزاری و آماری استفاده از امکانات اشاره کرد. 
وی بابیان اینکه برخلاف سایر کارت‌های هدیه که یک‌بارمصرف هستند، این بن کارت به دلیل امکان مدیریت، کنترل و تغییر مبلغ شارژ در زمره کارت‌های اعتباری قرار می‌گیرد افزود: بن کارت رفاهی دانشگاه مانند تمامی کارت‌های اعتباری بانک‌های معتبر دارای رمز شخصی و ایمن بوده و حتی قابلیت تغییر رمز توسط شخص را داراست. به‌منظور آگاهی از میزان مانده‌حساب، با مراجعه به سامانه الکترونیکی بانک عامل، امکان رؤیت تراکنش‌ها، میزان شارژهای صورت گرفته و مانده‌گیری برای شخص دارنده وجود دارد.
دکتر ذاکریان در توضیح  نحوه اجرای این طرح گفت: همکارانی که در بانک قرض‌الحسنه رسالت حساب دارند؛ می‌توانند برای دریافت خدمات مربوط به رمز (رمز مجدد، رمز اینترنت بانک دو عاملی، همراه بانک) و یا سایر خدمات بانکی، به پیشخوان مجازی رسالت مراجعه نمایند. سایر همکاران نیز با مراجعه به نماینده رفاهی واحد محل خدمت خود می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند. 
معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه، در پایان سخنان خود تأکید کرد: در آینده‌ نزدیک در راستای برنامه‌ها و سیاست‌های دانشگاه و در جهت توسعه خدمات رفاهی و انعقاد تفاهم‌نامه‌های رفاهی با سازمان‌های مختلف، امکانات و خدمات متنوعی از طریق این کارت ارائه می‌شود و امیدواریم مجموعه این اقدامات موجب افزایش رضایتمندی و تقویت احساس وفاداری و تعلق‌خاطر سازمانی کارکنان شود. 
 
  • گروه خبری : ستاد مرکزی روابط عمومی,گروه خبری RSS,ماه نمای دانشگاه
  • کد خبر : 206677
سمیرا  کرمی
تهیه کننده:

سمیرا کرمی

تصاویر

1 نظر برای این مقاله وجود دارد

کارمند

کارمند

00/11/13 - 08:33

جناب آقای دکتر ذاکریان بابت طرح و اجرای بن کارت رفاهی که قطعا باعث افزایش رضایت کارکنان خواهد شد صمیمانه سپاسگزاریم.

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *