12 مورد یافت شد

برای ارائه موثر و بهتر پیام دانشگاه به مخاطبان باید از شبکه های اجتماعی مناسب در کنار سایر ابزارها استفاده کنیم

https://pr.tums.ac.ir/دانشکده-بهداشت/برای-ارائه-موثر-و-بهتر-پیام-دانشگاه-به-مخاطبان-باید-از-شبکه-های-اجتماعی-مناسب-در-کنار-سایر-ابزارها-استفاده-کنیم

کمیته سرآمدی و اثربخشی برندسازی دانشگاه برای ارائه موثر و بهتر پیام دانشگاه به مخاطبان باید از شبکه های اجتماعی مناسب در کنار سایر ابزارها استفاده کنیم 1400/06/17 - 16:32 - تعداد بازدید: در نشست کمیته سرآمدی و اثربخشی برندسازی دانشگاه که با حضور دکتر...

قدرت ارتباط با استفاده از ابزارهای روز، مهم‌ترین ضمانت اجرایی رعایت صداقت، شفافیت و بی‌طرفی در روزنامه‌نگاری برند است

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-چهره‌ها/قدرت-ارتباط-با-استفاده-از-ابزارهای-روز،-مهم‌ترین-ضمانت-اجرایی-رعایت-صداقت،-شفافیت-و-بی‌طرفی--در-روزنامه‌نگاری-برند-است

کمیته سرآمدی و اثربخشی برندآفرینی، ابعاد مختلف رعایت اصول اخلاقی در روزنامه‌نگاری برند و روزنامه‌نگاری سنتی موردبررسی قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست کمیته سرآمدی و اثربخشی برندآفرینی زهره سعادتی با تبیین اصول اخلاقی در...

جلسه کمیته سرآمدی برندسازی دانشگاه

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-چهره‌ها/--جلسه-کمیته-سرآمدی-برندسازی-دانشگاه

کمیته سرآمدی برندسازی دانشگاه جلسه کمیته سرآمدی برندسازی دانشگاه 1399/07/23 - 14:19 - تعداد بازدید: کپی کلمات کلیدی جلسه_کمیته_سرآمدی_برندسازی_دانشگاهدکتر_ماشااله_ترابی تهیه کننده: قاسم صفاری لیست اخبار 0 نظر برای این مقاله وجود دارد...

ابلاغ شیوه نامه های کمیته سرآمدی در راستای استانداردسازی و بهبود فضای نشاط در دانشگاه است

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-چهره‌ها/ابلاغ-شیوه-نامه-های-کمیته-سرآمدی-در-راستای-استانداردسازی-و-بهبود-فضای-نشاط-در-دانشگاه-است

کمیته سرآمدی در راستای استانداردسازی و بهبود فضای نشاط در دانشگاه است ابلاغ شیوه نامه های کمیته سرآمدی در راستای استانداردسازی و بهبود فضای نشاط در دانشگاه است 1399/07/12 - 10:18 - تعداد بازدید: در یازدهمین نشست کمیته سرآمدی، شیوه نامه نشاط و شادابی و...

برگزاری جلسه کمیته سرآمدی برندسازی دانشگاه

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-چهره‌ها/-برگزاری-جلسه-کمیته-سرآمدی-برندسازی-دانشگاه

کمیته سرآمدی برندسازی دانشگاه برگزاری جلسه کمیته سرآمدی برندسازی دانشگاه 1399/07/09 - 13:41 - تعداد بازدید: کپی کلمات کلیدی جلسه_کمیته_سرآمدی_برند_سازی_برندینگدکتر_ماشااله_ترابی تهیه کننده: قاسم صفاری لیست اخبار 0 نظر برای این مقاله...

بررسی «دستورالعمل» در نهمین جلسه کمیته سرآمدی

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/بررسی-«دستورالعمل»-در-نهمین-جلسه-کمیته-سرآمدی

کمیته سرآمدی بررسی «دستورالعمل» در نهمین جلسه کمیته سرآمدی 1399/06/26 - 14:14 - تعداد بازدید: در نهمین جلسه کمیته سرآمدی دستورالعمل‌های «مناسبت‌ها» و «مستندات» بررسی شد به گزارش روابط عمومي دانشگاه علوم پزشکي تهران، دکتر ماشاءالله ترابی چهارشنبه 26 شهریور...

جلسه کمیته سرآمدی برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/-جلسه-کمیته-سرآمدی-برندسازی-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران-

کمیته سرآمدی برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران جلسه کمیته سرآمدی برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران 1399/06/12 - 14:02 - تعداد بازدید: کپی کلمات کلیدی جلسه_کمیته_سرآمدیدکتر_ماشااله_ترابی تهیه کننده: مهدی کیهان- عکاس لیست اخبار 0 نظر...

تاکید مدیر روابط عمومی دانشگاه بر تدوین برنامه نشاط در دانشگاه

https://pr.tums.ac.ir/news/تاکید-مدیر-روابط-عمومی-دانشگاه-بر-تدوین-برنامه-نشاط-در-دانشگاه

کمیته سرآمدی برندینگ دانشگاه با حضور دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه و اعضا، نشست برگزار شد. در این نشست نسیبه جلالوند مطالبی را پیرامون هویت دیداری و مستندات موجود در دانشگاه با ارائه پاورپوینت بیان و پیشنهاداتی نیز ارائه کرد و حاضران هر...

دکتر ترابی: روابط عمومی باید نقطه اوج امید باشد

https://pr.tums.ac.ir/بیمارستان-روزبه/دکتر-ترابی:-روابط-عمومی-باید-نقطه-اوج-امید-باشد

کمیته سرآمدی در برندینگ دانشگاه دکتر ترابی: روابط عمومی باید نقطه اوج امید باشد 1399/05/19 - 08:17 - تعداد بازدید: پنجمین جلسه کمیته سرآمدی در برندینگ دانشگاه با تشریح دستورالعمل نشاط در زیر مجموعه های دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد. به گزارش روابط...

هویت برای همه ما نام دانشگاه علوم پزشکی تهران است

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-اینفوگرافیک/-دکتر-ترابی:-برای-همه-ما،-هویت-مترادف-با-نام-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران-است

کمیته سرآمدی در برندینگ دانشگاه: دکتر ترابی: برای همه ما، هویت مترادف با نام دانشگاه علوم پزشکی تهران است 1399/05/11 - 13:08 - تعداد بازدید: چهارمین جلسه کمیته سرآمدی در برندینگ دانشگاه با تشریح دستورالعمل هویت دیداری، کلامی و شنیداری در مراسم و...