12 مورد یافت شد

برای ارائه موثر و بهتر پیام دانشگاه به مخاطبان باید از شبکه های اجتماعی مناسب در کنار سایر ابزارها استفاده کنیم

https://pr.tums.ac.ir/آرشیو-همه-اخبار/برای-ارائه-موثر-و-بهتر-پیام-دانشگاه-به-مخاطبان-باید-از-شبکه-های-اجتماعی-مناسب-در-کنار-سایر-ابزارها-استفاده-کنیم

کمیته سرآمدی و اثربخشی برندسازی دانشگاه برای ارائه موثر و بهتر پیام دانشگاه به مخاطبان باید از شبکه های اجتماعی مناسب در کنار سایر ابزارها استفاده کنیم در نشست کمیته سرآمدی و اثربخشی برندسازی دانشگاه که با حضور دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی و...

قدرت ارتباط با استفاده از ابزارهای روز، مهم‌ترین ضمانت اجرایی رعایت صداقت، شفافیت و بی‌طرفی در روزنامه‌نگاری برند است

https://pr.tums.ac.ir/news/قدرت-ارتباط-با-استفاده-از-ابزارهای-روز،-مهم‌ترین-ضمانت-اجرایی-رعایت-صداقت،-شفافیت-و-بی‌طرفی--در-روزنامه‌نگاری-برند-است

کمیته سرآمدی و اثربخشی برندآفرینی، ابعاد مختلف رعایت اصول اخلاقی در روزنامه‌نگاری برند و روزنامه‌نگاری سنتی موردبررسی قرار گرفت. --> به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست کمیته سرآمدی و اثربخشی برندآفرینی زهره سعادتی با تبیین اصول اخلاقی...

جلسه کمیته سرآمدی برندسازی دانشگاه

https://pr.tums.ac.ir/image/--جلسه-کمیته-سرآمدی-برندسازی-دانشگاه

کمیته سرآمدی برندسازی دانشگاه جلسه کمیته سرآمدی برندسازی دانشگاه 1399/07/23 - 14:19 - تعداد بازدید: جلسه کمیته سرآمدی برندسازی دانشگاه چهارشنبه 23 مهر 99 باحضور دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه در سالن جی 5 ستاد مرکزی...

ابلاغ شیوه نامه های کمیته سرآمدی در راستای استانداردسازی و بهبود فضای نشاط در دانشگاه است

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-اینفوگرافیک/ابلاغ-شیوه-نامه-های-کمیته-سرآمدی-در-راستای-استانداردسازی-و-بهبود-فضای-نشاط-در-دانشگاه-است

کمیته سرآمدی در راستای استانداردسازی و بهبود فضای نشاط در دانشگاه است ابلاغ شیوه نامه های کمیته سرآمدی در راستای استانداردسازی و بهبود فضای نشاط در دانشگاه است در یازدهمین نشست کمیته سرآمدی، شیوه نامه نشاط و شادابی و شهروند دانشگاهی بررسی و نهایی شد. -->...

برگزاری جلسه کمیته سرآمدی برندسازی دانشگاه

https://pr.tums.ac.ir/news/-برگزاری-جلسه-کمیته-سرآمدی-برندسازی-دانشگاه

کمیته سرآمدی برندسازی دانشگاه برگزاری جلسه کمیته سرآمدی برندسازی دانشگاه 1399/07/09 - 13:41 - تعداد بازدید: جلسه کمیته سرآمدی برندسازی دانشگاه چهارشنبه 9 مهر 99 باحضور دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه در سالن جی 5 ستاد...

بررسی «دستورالعمل» در نهمین جلسه کمیته سرآمدی

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/بررسی-«دستورالعمل»-در-نهمین-جلسه-کمیته-سرآمدی

کمیته سرآمدی بررسی «دستورالعمل» در نهمین جلسه کمیته سرآمدی در نهمین جلسه کمیته سرآمدی دستورالعمل‌های «مناسبت‌ها» و «مستندات» بررسی شد --> به گزارش روابط عمومي دانشگاه علوم پزشکي تهران، دکتر ماشاءالله ترابی چهارشنبه 26 شهریور 99 در سالن جی 5 ستاد مرکزی...

جلسه کمیته سرآمدی برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-نگارخانه/-جلسه-کمیته-سرآمدی-برندسازی-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران-

کمیته سرآمدی برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران جلسه کمیته سرآمدی برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران 1399/06/12 - 14:02 - تعداد بازدید: جلسه کمیته سرآمدی برندسازی دانشگاه روز چهارشنبه 12 شهریور با حضور دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط...

تاکید مدیر روابط عمومی دانشگاه بر تدوین برنامه نشاط در دانشگاه

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-اینفوگرافیک/تاکید-مدیر-روابط-عمومی-دانشگاه-بر-تدوین-برنامه-نشاط-در-دانشگاه

کمیته سرآمدی برندینگ دانشگاه با حضور دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه و اعضا، نشست برگزار شد. در این نشست نسیبه جلالوند مطالبی را پیرامون هویت دیداری و مستندات موجود در دانشگاه با ارائه پاورپوینت بیان و پیشنهاداتی نیز ارائه کرد و حاضران هر...

دکتر ترابی: روابط عمومی باید نقطه اوج امید باشد

https://pr.tums.ac.ir/کرونا-فیلم/دکتر-ترابی:-روابط-عمومی-باید-نقطه-اوج-امید-باشد

کمیته سرآمدی در برندینگ دانشگاه دکتر ترابی: روابط عمومی باید نقطه اوج امید باشد پنجمین جلسه کمیته سرآمدی در برندینگ دانشگاه با تشریح دستورالعمل نشاط در زیر مجموعه های دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد. --> به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران،...

هویت برای همه ما نام دانشگاه علوم پزشکی تهران است

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-اینفوگرافیک/-دکتر-ترابی:-برای-همه-ما،-هویت-مترادف-با-نام-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران-است

کمیته سرآمدی در برندینگ دانشگاه: دکتر ترابی: برای همه ما، هویت مترادف با نام دانشگاه علوم پزشکی تهران است چهارمین جلسه کمیته سرآمدی در برندینگ دانشگاه با تشریح دستورالعمل هویت دیداری، کلامی و شنیداری در مراسم و مناسبت‌های دانشگاه برگزار شد. --> به گزارش...