12 مورد یافت شد

برای ارائه موثر و بهتر پیام دانشگاه به مخاطبان باید از شبکه های اجتماعی مناسب در کنار سایر ابزارها استفاده کنیم

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/برای-ارائه-موثر-و-بهتر-پیام-دانشگاه-به-مخاطبان-باید-از-شبکه-های-اجتماعی-مناسب-در-کنار-سایر-ابزارها-استفاده-کنیم

کمیته سرآمدی و اثربخشی برندسازی دانشگاه برای ارائه موثر و بهتر پیام دانشگاه به مخاطبان باید از شبکه های اجتماعی مناسب در کنار سایر ابزارها استفاده کنیم در نشست کمیته سرآمدی و اثربخشی برندسازی دانشگاه که با حضور دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی و...

قدرت ارتباط با استفاده از ابزارهای روز، مهم‌ترین ضمانت اجرایی رعایت صداقت، شفافیت و بی‌طرفی در روزنامه‌نگاری برند است

https://pr.tums.ac.ir/افتخارات/قدرت-ارتباط-با-استفاده-از-ابزارهای-روز،-مهم‌ترین-ضمانت-اجرایی-رعایت-صداقت،-شفافیت-و-بی‌طرفی--در-روزنامه‌نگاری-برند-است

کمیته سرآمدی و اثربخشی برندآفرینی، ابعاد مختلف رعایت اصول اخلاقی در روزنامه‌نگاری برند و روزنامه‌نگاری سنتی موردبررسی قرار گرفت. --> به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست کمیته سرآمدی و اثربخشی برندآفرینی زهره سعادتی با تبیین اصول اخلاقی...

جلسه کمیته سرآمدی برندسازی دانشگاه

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-موشن-گرافی/--جلسه-کمیته-سرآمدی-برندسازی-دانشگاه

کمیته سرآمدی برندسازی دانشگاه 1399/07/23 - 14:19 - تعداد بازدید: جلسه کمیته سرآمدی برندسازی دانشگاه جلسه کمیته سرآمدی برندسازی دانشگاه چهارشنبه 23 مهر 99 باحضور دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه در سالن جی 5 ستاد مرکزی...

ابلاغ شیوه نامه های کمیته سرآمدی در راستای استانداردسازی و بهبود فضای نشاط در دانشگاه است

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/ابلاغ-شیوه-نامه-های-کمیته-سرآمدی-در-راستای-استانداردسازی-و-بهبود-فضای-نشاط-در-دانشگاه-است

کمیته سرآمدی در راستای استانداردسازی و بهبود فضای نشاط در دانشگاه است ابلاغ شیوه نامه های کمیته سرآمدی در راستای استانداردسازی و بهبود فضای نشاط در دانشگاه است در یازدهمین نشست کمیته سرآمدی، شیوه نامه نشاط و شادابی و شهروند دانشگاهی بررسی و نهایی شد. -->...

برگزاری جلسه کمیته سرآمدی برندسازی دانشگاه

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-نگارخانه/-برگزاری-جلسه-کمیته-سرآمدی-برندسازی-دانشگاه

کمیته سرآمدی برندسازی دانشگاه 1399/07/09 - 13:41 - تعداد بازدید: برگزاری جلسه کمیته سرآمدی برندسازی دانشگاه جلسه کمیته سرآمدی برندسازی دانشگاه چهارشنبه 9 مهر 99 باحضور دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه در سالن جی 5 ستاد...

بررسی «دستورالعمل» در نهمین جلسه کمیته سرآمدی

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-موشن-گرافی/بررسی-«دستورالعمل»-در-نهمین-جلسه-کمیته-سرآمدی

کمیته سرآمدی بررسی «دستورالعمل» در نهمین جلسه کمیته سرآمدی در نهمین جلسه کمیته سرآمدی دستورالعمل‌های «مناسبت‌ها» و «مستندات» بررسی شد --> به گزارش روابط عمومي دانشگاه علوم پزشکي تهران، دکتر ماشاءالله ترابی چهارشنبه 26 شهریور 99 در سالن جی 5 ستاد مرکزی...

جلسه کمیته سرآمدی برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران

https://pr.tums.ac.ir/image/-جلسه-کمیته-سرآمدی-برندسازی-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران-

کمیته سرآمدی برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران 1399/06/12 - 14:02 - تعداد بازدید: جلسه کمیته سرآمدی برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران جلسه کمیته سرآمدی برندسازی دانشگاه روز چهارشنبه 12 شهریور با حضور دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط...

تاکید مدیر روابط عمومی دانشگاه بر تدوین برنامه نشاط در دانشگاه

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-موشن-گرافی/تاکید-مدیر-روابط-عمومی-دانشگاه-بر-تدوین-برنامه-نشاط-در-دانشگاه

کمیته سرآمدی برندینگ دانشگاه با حضور دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه و اعضا، نشست برگزار شد. در این نشست نسیبه جلالوند مطالبی را پیرامون هویت دیداری و مستندات موجود در دانشگاه با ارائه پاورپوینت بیان و پیشنهاداتی نیز ارائه کرد و حاضران هر...

دکتر ترابی: روابط عمومی باید نقطه اوج امید باشد

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/دکتر-ترابی:-روابط-عمومی-باید-نقطه-اوج-امید-باشد

کمیته سرآمدی در برندینگ دانشگاه دکتر ترابی: روابط عمومی باید نقطه اوج امید باشد پنجمین جلسه کمیته سرآمدی در برندینگ دانشگاه با تشریح دستورالعمل نشاط در زیر مجموعه های دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد. --> به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران،...

هویت برای همه ما نام دانشگاه علوم پزشکی تهران است

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-سایت-روابط-عمومی/-دکتر-ترابی:-برای-همه-ما،-هویت-مترادف-با-نام-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران-است

کمیته سرآمدی در برندینگ دانشگاه: دکتر ترابی: برای همه ما، هویت مترادف با نام دانشگاه علوم پزشکی تهران است چهارمین جلسه کمیته سرآمدی در برندینگ دانشگاه با تشریح دستورالعمل هویت دیداری، کلامی و شنیداری در مراسم و مناسبت‌های دانشگاه برگزار شد. --> به گزارش...