4 مورد یافت شد

دکتر ترابی: معرفی مزیت‌های ویژه هریک از مراکز، فرصتی برای تمرکز بر موضوعات جدید موردنیاز جامعه است

https://pr.tums.ac.ir/News/-دکتر-ترابی:-معرفی-مزیت‌های-ویژه-هریک-از-مراکز،-فرصتی-برای--تمرکز-بر-موضوعات-جدید-موردنیاز-جامعه-است-

کمیته مدیریت شهرت و تصویر دکتر ترابی: معرفی مزیت‌های ویژه هریک از مراکز، فرصتی برای تمرکز بر موضوعات جدید موردنیاز جامعه است در نشست کمیته مدیریت شهرت و تصویر گزارشی از تولید محتوای پنجشنبه‌های اسمانی ارائه و پاسخ پرسش‌های مربوط به مزیت‌ها و خدمات شهیر...

دکتر ترابی: سرخط خبرهای موضوعی به‌منظور نمایش پیشرفت‌های دانشگاه در رشته‌های مختلف تولید می‌شود

https://pr.tums.ac.ir/News/-دکتر-ترابی:-سرخط-خبرهای-موضوعی-به‌منظور-نمایش-پیشرفت‌های-دانشگاه-در-رشته‌های-مختلف-تولید-می‌شود

کمیته مدیریت شهرت و تصویر دکتر ترابی: سرخط خبرهای موضوعی به‌منظور نمایش پیشرفت‌های دانشگاه در رشته‌های مختلف تولید می‌شود توجه به ارزش‌های فرهنگی در آثار تولیدی، آغاز دور جدید خودارزیابی روابط عمومی‌ها در شهریورماه، تلاش در زمینه مرجعیت رسانه‌ای در...

دکتر ترابی: اصلاح رویکرد برند آفرینی دانشگاه، جایگاه مناسب دانشگاه در اجتماع را به تصویر می‌کشد

https://pr.tums.ac.ir/News/-دکتر-ترابی:-اصلاح-رویکرد-برند-آفرینی-دانشگاه،-جایگاه-مناسب-دانشگاه-در-اجتماع-را-به-تصویر-می‌کشد

کمیته مدیریت شهرت و تصویر دکتر ترابی: اصلاح رویکرد برند آفرینی دانشگاه، جایگاه مناسب دانشگاه در اجتماع را به تصویر می‌کشد در نشست کمیته مدیریت شهرت و تصویر، بر توجه به اجرای مبتنی بر چک لیست استاندارد تمامی رویدادها و نمایش مزیت‌های رقابتی دانشگاه تأکید...

دکتر ترابی: مدیریت تصویر و شهرت پیوند تمامی نمادهای دانشگاه در ایجاد احساس خوشایند در مخاطبان است

https://pr.tums.ac.ir/news/دکتر-ترابی:-مدیریت-تصویر-و-شهرت-پیوند-تمامی-نمادهای-دانشگاه-در-ایجاد-احساس-خوشایند-در-مخاطبان-است

کمیته مدیریت شهرت و تصویر را پیوند تمامی نمادهای دانشگاه برای ایجاد احساس خوشایند در مخاطبان دانست و گفت: مسئولیت این کمیته ایجاد احساس امید در افراد است. مشکلات ما ناشی از غفلت‌های ماست. در این بین ممکن با نقدهایی هم مواجه شویم اما هر نقد را باید...