4 مورد یافت شد

دکتر ترابی: معرفی مزیت‌های ویژه هریک از مراکز، فرصتی برای تمرکز بر موضوعات جدید موردنیاز جامعه است

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-چهره‌ها/-دکتر-ترابی:-معرفی-مزیت‌های-ویژه-هریک-از-مراکز،-فرصتی-برای--تمرکز-بر-موضوعات-جدید-موردنیاز-جامعه-است-

کمیته مدیریت شهرت و تصویر دکتر ترابی: معرفی مزیت‌های ویژه هریک از مراکز، فرصتی برای تمرکز بر موضوعات جدید موردنیاز جامعه است 1401/05/19 - 18:40 - تعداد بازدید: در نشست کمیته مدیریت شهرت و تصویر گزارشی از تولید محتوای پنجشنبه‌های اسمانی ارائه و پاسخ...

دکتر ترابی: سرخط خبرهای موضوعی به‌منظور نمایش پیشرفت‌های دانشگاه در رشته‌های مختلف تولید می‌شود

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-چهره‌ها/-دکتر-ترابی:-سرخط-خبرهای-موضوعی-به‌منظور-نمایش-پیشرفت‌های-دانشگاه-در-رشته‌های-مختلف-تولید-می‌شود

کمیته مدیریت شهرت و تصویر دکتر ترابی: سرخط خبرهای موضوعی به‌منظور نمایش پیشرفت‌های دانشگاه در رشته‌های مختلف تولید می‌شود 1401/05/11 - 16:11 - تعداد بازدید: توجه به ارزش‌های فرهنگی در آثار تولیدی، آغاز دور جدید خودارزیابی روابط عمومی‌ها در شهریورماه، تلاش...

دکتر ترابی: اصلاح رویکرد برند آفرینی دانشگاه، جایگاه مناسب دانشگاه در اجتماع را به تصویر می‌کشد

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/-دکتر-ترابی:-اصلاح-رویکرد-برند-آفرینی-دانشگاه،-جایگاه-مناسب-دانشگاه-در-اجتماع-را-به-تصویر-می‌کشد

کمیته مدیریت شهرت و تصویر دکتر ترابی: اصلاح رویکرد برند آفرینی دانشگاه، جایگاه مناسب دانشگاه در اجتماع را به تصویر می‌کشد 1401/04/29 - 12:15 - تعداد بازدید: در نشست کمیته مدیریت شهرت و تصویر، بر توجه به اجرای مبتنی بر چک لیست استاندارد تمامی رویدادها و...

دکتر ترابی: مدیریت تصویر و شهرت پیوند تمامی نمادهای دانشگاه در ایجاد احساس خوشایند در مخاطبان است

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-موشن-گرافی/دکتر-ترابی:-مدیریت-تصویر-و-شهرت-پیوند-تمامی-نمادهای-دانشگاه-در-ایجاد-احساس-خوشایند-در-مخاطبان-است

کمیته مدیریت شهرت و تصویر را پیوند تمامی نمادهای دانشگاه برای ایجاد احساس خوشایند در مخاطبان دانست و گفت: مسئولیت این کمیته ایجاد احساس امید در افراد است. مشکلات ما ناشی از غفلت‌های ماست. در این بین ممکن با نقدهایی هم مواجه شویم اما هر نقد را باید...