برگزاری جلسه کمیته رفاهی ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی تهران

جلسه کمیته رفاهی ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی تهران با موضوع پیش‌بینی و بررسی برنامه‌های رفاهی ایثارگران در سال 1402 برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دفتر امور ایثارگران، کمیته امور رفاهی ایثارگران روز یکشنبه 23 مهر ۱۴۰۲ با حضور اعضای کمیته ابراهیم خلیلی سرپرست اداره رفاه و تعاون و دکتر اکبر احمدی مدیر موزه تاریخ ملی علوم پزشکی، دکتر ابراهیم اسکندری مدیر مرکز تحقیقات پوست سالک، دکتر نبی شریعتی‌فر عضو هیئت‌علمی دانشگاه، دکتر ابوالفضل علیاری معاون دفتر ایثارگران، مهندس محمد فتاحی مسئول امور اداری معاونت بین‌الملل و دکتر احسان مقیمی مدیر دفتر امور ایثارگران و دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار شد.

دکتر مقیمی در مقدمه‌ای به مصوبات جلسات گذشته و نتیجه پیگیری آنها اشاره کرد.

سپس دکتر احمدی به اهم نیازهای کارکنان به‌ویژه ایثارگران از جمله مسکن، بهداشت و درمان، تسهیلات و مباحث رفاهی و معیشتی که از نیازهای ضروری ایثارگران است اشاره کرد و افزود: باوجود تلاش‌های دکتر مقیمی و اعضای کمیته کماکان با موانع و مشکلاتی مواجه می‌شویم که مانع دستیابی ما به اهداف موردنظر کمیته رفاهی ایثارگران است؛ لذا احساس می‌شود باید با افراد تصمیم‌گیر و سیاست‌گذار دانشگاه ارتباط مؤثری برقرار نماییم تا سریع‌تر به نتیجه برسیم.

در ادامه دکتر علیاری گزارش کاملی از نحوه شکل‌گیری شرکت‌تعاونی مسکن دانشگاه با اولویت ایثارگران خبر داد و گفت: پس از این گام بلند مهم‌ترین مسئله روبرو تأمین زمین ارزان برای اعضا است.
وی در ادامه با اشاره به حذف خدماتی از جمله تفاهم‌نامه‌های اماکن اقامتی و کمک‌هزینه دندانپزشکی ایثارگران اشاره و بر نیاز به پیگیری جدی این موارد  تأکید کرد.

در ادامه جلسه حاضرین نظرات و پیشنهادهای خود را در موارد مطرح کردند و مقرر شد با همکاری همه اعضا در اسرع فقط موارد مطرح شده از طریق مسئولان دانشگاه و به‌ویژه معاونت توسعه پیگیری شود.

حمیده شفاعی
تهیه کننده:

حمیده شفاعی

عکاس

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *